اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سلامت کاری از اولویت‌های مدیران حوزه ورزش است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: عملکرد خوب و سالم بودن فضای کاری از اولویت‌های مدیران حوزه ورزش است.

سلامت کاری از اولویت‌های مدیران حوزه ورزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: عملکرد خوب، سالم بودن فضای کاری و چشم پاکی یکی از اولویت‌های مدیران حوزه ورزش است.

وی اظهار کرد: توجه بیشتر به زیرساخت‌ها به منظور رشد و اعتلای ورزش قهرمانی و همگانی به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: با توجه به وجود مشکلات در حوزه‌های ورزشی، عمرانی و جوانان می‌توان با دسته‌بندی کردن مشکلات و با استفاده از نیروهای متخصص و کارشناسان این حوزه‌ها به شرایط نرمال و عادی در استان دست پیدا کنیم. استان کردستان با وجود ظرفیت‌های خوب و با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی در رشته‌های دوومیدانی، کشتی، اسب‌سواری بسکتبال و ورزش‌های زورخانه‌ای در کشور صاحب نام است.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و پرداختن به ورزش‌های همگانی را باید در بین آحاد جامعه نهادینه کرد تا به این روش نشاط و شادابی در مردم به وجود آوریم.

وی با بیان اینکه در طول سالیان گذشته همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی با حضور پر شور مردم برگزار شده است گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با تمام دستگاه‌های استان امیدواریم در اردیبهشت ماه سال آینده با اختصاص جوایز ارزنده و ایجاد شور و نشاط در شرکت‌کنندگان به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری همایش پیاده‌روی خانوادگی را همچون سال‌های گذشته برگزار کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان افزود: با توجه به پایین بودن سرانه فضای ورزشی، دولت و مسئولان استان تمام توان و تلاش خود را در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های ورزشی در دست احداث به کار ببرند تا همه جوانان، قهرمانان و ورزشکاران به یک میزان از امکانات و فضاهای ورزشی و با خاطری آسوده استفاده کنند.

انتهای پیام/79012/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول