اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی گیلان:

57 درصد سرقت‌های گیلان در رشت است

رئیس پلیس آگاهی گیلان از وقوع 57 درصد سرقت‌های گیلان در رشت خبر داد و گفت: بیشتر سارقان منازل گیلان از استان‌های دیگر هستند.

57 درصد سرقت‌های گیلان در رشت است

فرهاد فلاح‌کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه پیشگیری از سرقت امر منسوخ‌ شده‌ای است، اظهار کرد: پیشگیری از جرایم جزو وظایف سازمان‌های دولتی و شهروندان است.

وی با تصریح بر اینکه مهارت و ابزار دو سلاح‌ در دست مجرمان محسوب می‌شود، گفت: نقش 50 درصد قربانی در سرقت‌ها کمتر از مجرم نیست.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه بیش از 65 درصد سرقت‌ها از طریق خدمتکاری صورت می‌گیرد، افزود: سوابق خدمتکاران باید به خوبی بررسی شود.

وی پیشگیری اجتماعی را در کاهش سرقت‌ها تاثیرگذار دانست و یادآور شد: بیش از 70 درصد سرقت‌های گیلان توسط معتادان انجام می‌شود.

فلاح‌کریمی، برخورد با سرقت‌های خشن، زورگویی و سرقت به عنف را جزو اولویت‌های پلیس دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرهنگی گیلان اینگونه سرقت‌ها را کشف می‌کنیم.

وی بیشترین سرقت‌های گیلان را خرد و کوچک نامید و تصریح کرد: سرقت‌های خرد مانند پمپ آب آپارتمان‌ها، کارت‌های سوخت، تلفن‌های همراه و... است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان از وقوع 57 درصد سرقت‌های گیلان در رشت خبر داد و گفت: بیشتر سارقان منازل گیلان از استان‌های دیگر هستند.

وی از مردم گیلان خواست تا نسبت به سرقت‌های احتمالی هوشیار باشند و هر گونه موارد در این زمینه را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول