اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد

دستگیری عاملان سرقت 400 میلیون ریالی در کاشمر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از شناسایی و دستگیری عاملان سرقت 400 میلیون ریالی از انبار یک کارگاه تولیدی روفرشی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عاملان سرقت 400 میلیون ریالی در کاشمر

ابوالقاسم باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از فعالان بازار کاشمر به پلیس آگاهی مبنی بر به سرقت رفتن تعدادی پتو و روفرشی از انبار کارگاه روفرشی در خیابان قائم این شهر، تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت این فرماندهی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان این‌که مأموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه سرقت در بررسی‌های اولیه پلیسی با توجه به سرنخ‌های به جامانده از سارقان، عملیات پلیسی خود را در راستای شناسایی سارقان آغاز کردند، افزود: با تحقیقات انجام شده و اقدامات اطلاعاتی گسترده مأموران به دو سارق سابقه‌دار مظنون شدند.

رئیس پلیس شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه با کنترل نامحسوس سارقان مظنون این پرونده و جمع‌آوری مستندات کافی دستگیری سارقان با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی کاشمر با حضور در مخفیگاه سارقان در یک عملیات ضربتی دو سارق را دستگیر و در بازرسی از محل نیز 268 تخته پتو، 210 تخته روفرشی و 31 طاقه پارچه به ارزش 400 میلیون ریال کشف کردند.

باقری با بیان اینکه دستگیرشدگان دو جوان 27 و 25 ساله دارای سوابق کیفری از جمله سرقت و خرید و فروش مواد مخدر هستند، تصریح کرد: این سارقان در بازجویی‌های خود اعتراف کردند که با به دست آوردن کلید انبار در فرصت مناسب این اموال را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به شناسایی 12 مالخر و ادامه روند تحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده گفت: عدم استفاده از دوربین مدار بسته و سیستم‌های امنیتی، اعتماد بیش از حد به کارگران و عدم انبارگردانی صحیح و به موقع از مهم‌ترین دلایل وقوع این سرقت بوده است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول