اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت بحران گلستان:

کارگروه‎های تخصصی اتاق فکر مدیریت بحران محسوب می‎شوند

سرپرست مدیریت بحران استان گلستان گفت: کارگروه‎های تخصصی به منزله اتاق فکر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان محسوب می‎شوند.

کارگروه‎های تخصصی اتاق فکر مدیریت بحران محسوب می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صادقعلی مقدم صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: برگزاری جلسات کارگروه‎های چهارده‎گانه تخصصی مدیریت بحران باید نتیجه‎محور باشد تا بتواند در برنامه‎ریزی‎های این بخش اثرگذار باشد.

اعتبارات مدیریت بحران مشارکتی است

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: اعتبارات مدیریت بحران نیز با رویکرد مشارکتی به دستگاه‎ها اختصاص می‎یابد و دستگاهی که نتواند طرح و برنامه مشارکتی ارائه دهد از این گردونه حمایتی خارج می‎شود.

مقدم با تاکید بر نقش ستادی مدیریت بحران در فرایند حوادث طبیعی تصریح کرد: این مجموعه یک دستگاه حمایت کننده و به دنبال ایجاد ساختار فرماندهی واحد همه اعضا و روسای کارگروه‎های تخصصی مدیریت بحران در زمان وقوع حادثه است.

همچنین کارشناس هواشناسی استان گلستان با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان اذعان داشت: از امشب یکشنبه با افزایش ابر، فردایی بارانی در استان پیش‎بینی می‎شود.

بارش پراکنده باران از فردا در گلستان

عبدالجبار چوگان اضافه کرد: این بارش به شکل پراکنده روی خواهد داد و پراکنش آن در نواحی کوهستانی و مرتفع به شکل بارش برف خواهد بود.

وی با اشاره به وقوع خشکسالی در استان و فقدان بارش باران افزود: به دلیل افزایش توان سیستم پرفشار سیبری، هوای سرد وارد استان می‎شود که پیامد این وضعیت، بارش اندک باران است.

چوگان یادآور شد: متاسفانه تغییر اقلیم از عوامل مهم گرم شدن زمین و بروز پدیده خشکسالی است که نیازمند توجه جدی است.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی، این استان هرساله شاهد پدیده‎های متعدد طبیعی است.

انتهای پیام/83002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول