اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر:

فرماندار بوشهر نهایت تلاش خود را برای جذب اعتبار مناسب به کار گیرد

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی، فرماندار بوشهر باید نهایت تلاش خود را برای جذب اعتبار مناسب به‌ کار گیرد.

فرماندار بوشهر نهایت تلاش خود را برای جذب اعتبار مناسب به کار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله اسدی شامگاه یکشنبه در نشست شورای شهر بوشهر ضمن تبریک انتصاب حسن ابراهیمی به عنوان فرماندار بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگاران، در ارتباط با انتقال قبرستان بوشهر اظهار داشت: برای انتقال قبرستان بوشهر باید زمینه اجرای فاز اول این طرح را فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر ادامه داد: یکی از زمینه‌های انتقال قبرستان بوشهر کار فرهنگی است و باید به تدریج برای کسانی که امکان‌پذیر است در جهت انتقال قبرستان بوشهر پیش‌قدم شوند و اموات خود را در قبرستان جدید به خاک بسپارند.

با رسیدگی به بافت قدیم، باید از کوچ ‌ساکنان آن به سایر محلات جلوگیری شود

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات دیگر در سطح شهر، عدم توجه کافی به بافت قدیم شهر بوشهر است و هنوز سیستم فاضلاب به این محلات ورود نکرده است.

اسدی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات بافت قدیم باید با دقت نظر بیشتری به مشکلات موجود در محلات قدیمی بپردازیم و با این کار از روند مهاجرت ساکنان بافت قدیم به سایر محلات جلوگیری کنیم. فرماندار جدید می‌تواند با تخصیص اعتبار مناسب در جهت برطرف کردن مشکلات شهروندان، با شورا و شهرداری همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.

اسدی با اشاره به اینکه فرماندار بوشهر سابقه فرمانداری در دو شهر را دارد، بیان داشت: حسن ابراهیمی فرماندار جدید بوشهر با سابقه درخشان خود نقش عمده‌ای را در توسعه و پیشرفت شهر بوشهر ایفا کند.

اسدای در ادامه با بیان اینکه بروکراسی یک سیستم مطلوب برای برطرف کردن مشکلات شهروندان است، اظهار داشت: امروزه بوروکراسی در صورتی که باید یاریگر شهروندان در جهت برطرف کردن مشکلات اداریشان باشد به زمینه‌ای برای دشوار شدن کارهای شهروندان شده است.

این مسئول در این راستا ادامه داد: ورود یک سرمایه‌گذار علاوه بر سرمایه، درآمد و اشتغال نیز به همراه دارد و باید تا حد ممکن مشکلات پیش روی آنها را برای سرمایه‌گذاری برداریم و به گونه‌ای نباشد که آنها بیشتر انرژیشان را صرف کارهای پیش پا افتاده و ابتدایی کنند و از کار اصلیشان که سرمایه‌گذاری است، فاصله بگیرند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول