اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مرگ ناگهانی فرزند هنرمند همدانی

بزرگداشت علی‌اکبر محمودی‌وثاق به تعویق افتاد

یکی از هنرمندان عرصه ادب و هنر همدان در داغ از دست دادن فرزندش عزادار شد و مراسم بزرگداشت این هنرمند که قرار بود اول اسفندماه برگزار شود به تعویق افتاد.

بزرگداشت علی‌اکبر محمودی‌وثاق به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و به پیشنهاد علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، قرار بود  اول اسفند ماه طی مراسمی از زحمات چندین ساله علی‌اکبر محمودی‌وثاق در عرصه هنر و ادب همدان قدردانی شود.

تقدیر و تجلیل از کسی که 60 سال در عرصه فرهنگ و هنر پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین تلاش کرده و با هنرمندی اشعاری را با لهجه شیرین همدانی سروده و در حفظ فرهنگ همدانی‌ها تلاش‌های فراوانی کرده است، در دستور کار بود.

در حالی که اطلاع‌رسانی و دعوت از بزرگان عرصه هنر و ادب استان و کشور برای برگزاری این پاسداشت بزرگ از سوی میراث فرهنگی و سایر انجمن‌های ادبی استان صورت گرفته بود متاسفانه روز یکشنبه خبر ناگهانی فرزند علی‌اکبر محمودی‌وثاق باعث شد تا برگزارکنندگان این مراسم، تجلیل و تقدیر از وی را به زمان دیگری موکول کنند.

عارفه محمودی‌وثاق به طور ناگهانی دیروز بر اثر مشکلات قلبی دار فانی را وداع گفت و امروز 28 بهمن از ساعت 9:30 از باغ بهشت همدان تشیع و به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین مراسم ترحیم این مرحومه امروز از ساعت 14:30 تا 16:30 در حسینه امامزاده یحیی همدان واقع در خیابان تختی برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان میراث فرهنگی تاریخ بعدی برگزاری پاسداشت علی‌اکبر محمودی‌وثاق متعاقباً از طریق رسانه‌های استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/89020/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول