اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی تأکید کرد

لزوم شناسایی زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان غربی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی بر لزوم شناسایی استعدادها و زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاری در استان تأکید کرد.

لزوم شناسایی زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه نادر صفرزاده پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی اظهار داشت: به منظور اشتغالزایی در استان باید زمینه جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذار فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در این زمینه، تصریح کرد: باید بتوانیم سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در استان جذب کنیم تا شاهد رونق اقتصادی استان باشیم.

صفرزاده بر کاهش بروکراسی اداری تاکید کرد و افزود: در این راستا شناسایی استعدادها و زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار و نحوه تعامل با حامیان مالی باید به خوبی مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

صفرزاده بر حمایت مدیریت عالی استان از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران فعال در زمینه‌های اشتغال‌زایی و به ویژه واحدهای فعال که با ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار  فعالیت می‌کنند، اشاره کرد و گفت: اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یکی از ارگان‌های اشتغال‌زا در زمینه‌های عمرانی است.

وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یکی از سازمان‌های خودگردان در زمینه درآمد و هزینه است عنوان کرد و گفت: این اداره در زمینه اشتغال‌زایی نیز فعالیت گسترده‌ای انجام داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این نهاد، گفت: این نهاد مردمی با دارا بودن ده‌ها ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و با بکارگیری بیش از 500 نفر نیروی متخصص، در قالب تشکیل دفاتر و اعضای نظام فنی روستایی فعالیت‌های عمرانی مختلفی را در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت انجام می‌دهد.

عزیزی به ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی برای صدها نیروی کارگری در اجرای طرح مقاوم‌سازی مساکن روستایی و بهسازی آنها اشاره کرد و گفت: این نهاد در زمینه پیگیری مساکن مهر و سایر طرح‌های عمرانی نیز با ایجاد زمینه‌های مناسب اشتغال‌زایی برای افراد، اقدامات مفیدی در این راستا انجام داده است.‌

وی بر لزوم افزایش حمایت‌های مسئولان در مشارکت این نهاد در پروژه‌های ملی و استانی تأکید کرد و افزود: در صورت حمایت‌های بیشتر مسئولان، این نهاد می‌تواند در زمینه اشتغال‌زایی اقدامات موثر بیشتری را انجام دهد.

انتهای پیام/61006/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول