اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

صادرات، دروازه اشتغال ثابت و مولد است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: باید به صادرات به عنوان دروازه اشتغال ثابت و مولد بنگریم و در فعالیت‌های اقتصادی خود این امر را در دستور کار قرار دهیم.

صادرات، دروازه اشتغال ثابت و مولد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام علی بنایی امروز در جمع مسئولان کارخانه شیر و لبنیات اتسای قم با تاکید بر افزایش کیفیت برای رسیدن به بازارهای بین‌المللی اظهار داشت: اگر به این مقوله توجه نداشته باشیم سهمی از بازارها را نیز نخواهیم داشت.

وی افزود: نیازمند اتاق فکر صنایع در قم هستیم و در این میان صاحبان کارخانجات باید از طریق ارتقای فنی تجهیزات و بهبود روش‌های مدیریتی به سمت بازارهای خارجی حرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه فعالیت در حوزه تولید شیر و لبنیات دارای بازدهی خوبی است، خاطرنشان کرد: البته مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق در این عرصه لازمه امور است.

وی ادامه داد: باید به صادرات به عنوان دروازه اشتغال ثابت و مولد بنگریم و در فعالیت‌های اقتصادی خود این امر را در دستور کار قرار دهیم.

بنایی با بیان اینکه از دست رفتن بازار نتیجه بی توجهی به کیفیت و نیازهای مصرف‌کنندگان است، عنوان داشت: صادرات کالا یکی از اهداف بلندمدت تولید است و در این بین صنایع لبنی با توجه به ارزش افزوده بالایی که دارند می‌توانند یکی از زمینه‌های تولید در قم به شمار روند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه ضرورت توانمندسازی ایتام را مورد توجه قرار داد و افزود: این امر موجب می‌شود آنها بتوانند در اداره زندگی خود مستقل شوند؛ کارخانه شیر در قم این ظرفیت را ایجاد کرده که درآمد حاصل از آن برای توانمندسازی ایتام هزینه شود.

انتهای پیام/78004/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول