اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد

افزایش 15 درصدی صادرات چمدانی از آذربایجان ‌شرقی

قائم‌‌مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: صادرات چمدانی استان در 10 ماه سال‌جاری با 15 درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال گذشته به رقم 38 میلیون و 800 هزار دلار رسید.

افزایش 15 درصدی صادرات چمدانی از آذربایجان ‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامعلی راستی شامگاه شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با اشاره به عزم دولت بر توسعه اقتصادی و تجاری کشور و ایجاد فضای مناسب در حوزه تولید و تجارت اظهار کرد: ایجاد فضای تعامل در سطح بین‌المللی و توسعه روابط تجاری می‌تواند مسیر را برای صادرکنندگان و فعالان اقتصادی هموار کند.

راستی با بیان اینکه تجارت خوب می‌تواند از تولید داخلی پشتیبانی کند، گفت: با ایجاد روابط منطقی در سطح وسیع با دنیا می‌توانیم روابط تجاری را توسعه دهیم و از این رهگذر توانمندی داخلی را ارتقا بخشیم.

وی یادآوری کرد: در 10 ماه امسال 931 هزار و 665 تن انواع کالا به ارزش 827 میلیون و 439 هزار دلار از طریق گمرکات آذربایجان شرقی به خارج از کشور صادر شده است که این ارقام در مقایسه با سال قبل از لحاظ وزنی 47 درصد و از لحاظ ارزشی 27 درصد افزایش  داشته است.

انتهای پیام/60002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول