اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست مستقیم کشور:

استان مرکزی پایلوت اجرای طرح پست لجستیک شد

مدیرکل پست مستقیم کشور از انتخاب استان مرکزی به عنوان استان پایلوت طرح پست لجستیک در کشور خبر داد.

استان مرکزی پایلوت اجرای طرح پست لجستیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، جواد کیوانی ظهر امروز در همایش ارتقای سطح همکاری پست و صنایع و معرفی خدمات نوین پستی در اراک گفت: پست لجستیک به معنای تامین کالا، مدیریت کالا، توزیع کالا و مدیریت اطلاعات است و پاسخگویی بدون تأخیر، کاهش اشتباهات و ارزش افزوده از مهم‌تر‌ین اهداف پست لجستیک به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: دنیای امروز دنیا ارتباطات و اطلاعات بوده و همین امر فضایی هوشمند و همگام با تکنولوژی را به وجود آورده است.

مدیرکل پست مستقیم کشور تصریح کرد: هوشمندی و بهره‌گیری از تکنولوژی از مهم‌ترین اصول برای حضور در تمامی عرصه‌ها به خصوص کسب و کار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت در بازار، هوشمندی در رقابت، گزارش‌دهی مناسب و به‌موقع و تجزیه و تحلیل بازار از مهم‌ترین مزایای هوشمندی در کسب و کار است، اضافه کرد: هوش تجاری دسترسی به داده‌ها، تحلیل کسب و کار، مدیریت هوشمندانه و بهبود کارایی را در تمام سطوح سازمان‌ها مقدور می‌سازد.

کیوانی خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از هوش سازمانی که مرکب از تمام مهارت‌های مورد نیاز یک سازمان است می‌توان به ساختاری مناسب، مدیریت موثر بر منابع، مدیریت دانش، عکس‌العمل سریع، استفاده از تخیل و تجارب گذشته دست پیدا کرد.

به گفته وی، تجارت الکترونیک در سال 82 با طرح مطالعاتی خرید و فروش اینترنتی در کشور آغاز شد؛ این طرح در سال 86 به طور رسمی در کشور آغاز به کار کرد.

مدیرکل پست مستقیم کشور ادامه داد: شناسایی هوشمندانه نیازهای مشتریان و بازار، بهره‌برداری هوشمندانه از اطلاعات، حضور در بازارها و مقایسه همزمان با رقبا از مزایای استفاده از تجارت الکترونیک است.

کیوانی افزود: در سال‌های اخیر در تجارت الکترونیک 13 میلیون فقره کالا جابه‌جا شده است که رشد 85 درصدی ترافیک و رشد 83 درصدی در ارسال مرسوله را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌هایی که بر پایه اطلاعات فعالیت می‌کنند قدرتمندتر، متمایزتر و هوشمندتر هستند، گفت: پست الکترونیک، ثبت سفارشات الکترونیکی، تمبر اختصاصی، سامانه بازار الکترونیکی، سامانه مدیریت الکترونیکی، حمل کالا، دریافت کد پستی، پست یافته و سامانه رهگیری مرسولات پستی از جمله خدماتی است که توسط سرویس‌های الکترونیکی پستی به متقاضیان ارائه داده خواهد شد.

انتهای پیام/87012/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول