اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جشنواره عکس امید خبر داد

برگزاری جشنواره عکس امید در کرمان به نفع کودکان بیمار

مدیر جشنواره عکس امید گفت: تمام عکاسان حرفه‌ای و آماتور از سراسر کشور می‌توانند در جشنواره عکس امید شرکت کنند و آثار به نفع کودکان محروم به فروش گذاشته می‌شود.

برگزاری جشنواره عکس امید در کرمان به نفع کودکان بیمار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سعید زلفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس امید در کرمان خبر داد و اظهار داشت: تمام عکاسان حرفه‌ای و آماتور از سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: مؤسسه خیریه بین‌المللی زنجیره امید در راستای پیشبرد اهداف خیرخواهانه و فرهنگی خود به برگزاری این جشنواره اقدام کرده است.

مدیر جشنواره عکس امید ابراز داشت: مجموعه زنجیره امید در سال 86 با هدف درمان کودکان و نوجوانان زیر 18 سال محروم ایران بنیان‌گذاری شده است که با جذب کمک‌های خیرخواه ایرانیان با بهر‌ه‌گیری از پیشرفته‌ترین امکانات درمانی و کمترین میزان هزینه در سلامتی این کودکان تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده جشنواره عکس امید در بخش نمایشگاه به نفع خیریه زنجیره امید به فروش می‌رسد، گفت: هر عکاس می‌تواند حداکثر پنج قطعه تک عکس به صورت سیاه و سفید یا رنگی ارسال کند.

زلفی بیان خاطر نشان کرد: عکس‌های ارسالی باید در قالب فایل دیجیتال با پسوند JPEG باشند و اندازه ضلع بزرگ حداقل یک‌هزار و 500 و حداکثر 2 هزار پیکسل باشد.

وی افزود: در صورت راهیابی عکس‌ها به مرحله دوم جشنواره عکاس موظف است، فایل اصلی عکس ارسال شده را در اختیار برگزار کننده قرار دهد و استفاده از تکنیک‌های پردازشی در آثار ارسالی تا حدی که به عکس لطمه نخورد، بلامانع است.

مدیر جشنواره عکس امید بیان داشت: آخرین مهلت ارسال آثار 28 فروردین‌ماه سال 93 و زمان برگزاری نمایشگاه 20 الی 25 اردیبهشت ما سال آینده است.

وی عنوان کرد: ارسال آثار از طریق وب‌سایت جشنواره به آدرس www.festivalomid.ir امکانپذیر است و عکاسان باید از درج هرگونه متن، لوگو و پاسپارتو بر روی عکس‌ها خودداری کنند.

زلفی گفت: جوایز نفر اول تا سوم به ترتیب 12 میلیون ریال، 9 میلیون ریال و 7 میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره است و صاحبان آثار راه‌یافته به بخش نمایشگاه علاوه بر دریافت لوح تقدیر و گواهینامه شرکت در جشنواره می‌توانند به صورت رایگان در کارگاه آموزشی شرکت کنند.

انتهای پیام/80028/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول