اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش بوکان خبر داد

شرکت 2000 دانش‌آموز در جشنواره جابربن حیان در بوکان

معاون آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش بوکان از شرکت 2 هزار نفر دانش‌آموز در جشنواره جابربن حیان در مدارس ابتدایی این شهرستان خبر داد.

شرکت 2000 دانش‌آموز در جشنواره جابربن حیان در بوکان

خدیجه اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جشنواره جابربن حیان با هدف تربیت دانشمندان کوچک در مدارس بوکان برگزار می‌شود که با استقبال خوب شرکت‌کنندگان در این جشنواره همراه بوده است.

وی به برگزاری جشنواره جابربن حیان در مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف تلفیق علم و عمل و ارائه محتوای درسی به صورت پژوهشی اجرا می‌شود.

معاون آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش بوکان تصریح کرد: با برگزاری این قبیل جشنواره‌ها زمینه برای تربیت دانشمندان کوچک در مدارس فراهم می‌شود.

وی از مشارکت 2 هزار نفر دانش‌آموز در اجرای این طرح خبر داد و گفت: یک هزار و 200 طرح در قالب این جشنواره از بین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح ارائه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در نهایت 250 طرح از این میان انتخاب شده و به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند، افزود: پس از داوری داوران و ارائه نظرات کارشناسانه آنها، طرح‌های منتخب به مرحله استانی راه خواهند یافت.

وی از داوری 25 داور برای انتخاب بهترین‌ این طرح‌ها خبر داد و گفت: دو نفر ناظر نیز برای ارائه نظر در مورد کیفیت و محتوای طرح‌های ارائه شده در نظر گرفته شده است.

اسماعیل‌پور بر لزوم برگزاری چنین جشنواره‌هایی در مدارس آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: باید زمینه‌های لازم برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان فراهم شود.

انتهای پیام/61006/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول