اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 5,13 میلیارد ریال

کارخانه تولید پودر و روغن دامی در بندر ماهشهر افتتاح شد

نخستین کارخانه تولید پودر و روغن دامی استان خوزستان با صرف اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان بندر ماهشهر به بهره‌برداری رسید.

کارخانه تولید پودر و روغن دامی در بندر ماهشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، شرکت ایمن پودر جنوب تولیدکننده پودر و روغن از ضایعات دام و طیور و آبزیان پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در حاشیه آیین بهره‌برداری از این کارخانه گفت: این کارخانه با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث و تجهیز شده است.

منصور قمر ادامه داد: این کارخانه نخستین تولید کننده روغن در صنعت دام و طیور در استان خوزستان است که با نام تجاری «ایران دانه صداقت» و تحت نظارت سازمان دامپزشکی فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استفاده بی‌رویه از روغن‌های غیراستاندارد و اسید چرب بالا در گله‌های طیور که موجب افزایش درصد مسمومیت و افزایش ضریب تبدیل می‌شود، تولیدات این کارخانه سهم عمده‌ای در رفع این معضل ایفا خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: این کارخانه دارای فرآیند تصفیه و تولید روغن‌های چربی حیوانی بوده و با بکارگیری فناوری روز و کادر مجرب و متخصص در راستای کمک به صنعت مرغداری کشور، روغن با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای سازمان دامپزشکی کشور تولید می‌کند.

قمر در پایان با بیان اینکه تمام فرآیندهای این کارخانه به صورت مکانیزه است، تصریح کرد: این شرکت تولیدی در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای 2 هزار متر مربع احداث شده و زمینه اشتغال مستقیم بیش از 30 نفر را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/72016/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول