اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید فرمانداری ماهشهر:

بومی‌گرایی در ماهشهر مورد توجه قرار گیرد

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: باید بومی‌گرایی در این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

بومی‌گرایی در ماهشهر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منصور قمر ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: باید با همدلی و کمک همه دستگاه‌ها و مسئولان در راستای رفع محرومیت‌ها و خدمت‌گذاری به مردم این شهرستان تلاش کنیم.

وی به زمینه مناسب اشتغال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بومی‌گرایی باید مورد توجه قرار گرفته و جوانان این منطقه در زمینه اشتغال در اولویت باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش صنعت، کشاورزی، شیلات و کشتیرانی است که باید از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها به خوبی استفاده شود.

قمر تصریح کرد: باید با یک کار تیمی و منسجم در راستای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و رفع محرومیت‌های موجود تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی متذکر شد: همه این تلاش‌ها باید در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مردم و در نهایت جلب رضایت‌مندی آنها و مهم‌تر از آن رضایت خداوند متعال باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر اذعان داشت: همه مسئولان و دستگاه‌های شهرستان باید دست به دست یکدیگر داده و برای آبادانی و پیشرفت و تعالی منطقه تلاش کنند.

انتهای پیام/72016/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول