اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

افزایش خودروهای راهداری به مناسبت آغاز سفرهای نوروزی در زنجان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به نزدیکی آغاز بهار و افزایش سفرهای نوروزی در استان اداره راه و شهرسازی 15 خودرو گشت به خودروهای خود اضافه کرده است.

افزایش خودروهای راهداری به مناسبت آغاز سفرهای نوروزی در زنجان

کلیم‌الله وثوقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی زنجان برای آمادگی راه‌های استان زنجان در ایام سفرهای نوروزی اقدام به نگه‌داری و خط کشی راه‌ها و همچنین تعمیر و نوسازی ورودی‌ و خروجی شهرها می‌کند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از شستشو و ساماندهی علائم راهنمایی و رانندگی در استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: نوسازی و بازسازی گاردریل جاده‌ها به ویژه در مناطق گردشگری از دیگر برنامه‌های اداره راه و شهرسازی برای ایام نوروز است.

این مسئول از تجهیز مجدد راهداری‌های استان زنجان برای ایام نوروز یاد و تصریح کرد: راهداران زنجان تا پایان تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی از افزایش تعداد راهدارخانه‌های در ایام نوروز خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر تجهیزات زمستانی مورد استفاده در زمستان که شامل 225 دستگاه خودرو سبک و سنگین است، 15 خودرو سواری نیز اضافه خواهد شد.

وثوقی لکه‌گیری جاده‌های استان زنجان را نیاز ویژه برای ایام نوروز برشمرد و خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی استان زنجان برای لکه‌گیری جاده‌ها به اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال نیاز دارد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به اولویت‌بندی جاده‌ها برای لکه‌گیری اشاره کرد و بیان داشت: به جاده‌های گردشگری از جمله محورهای منتهی به شهرستان سلطانیه و غار کتله‌خور نگاه ویژه‌ای خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: برای آسایش بیشتر مسافران و آمادگی اداره راه و شهرسازی برای مقابله با مشکلات احتمالی مسئولان اداره راه به صورت کشیک در این اداره حضور می‌یابند.

وی با اعلام این نکته که بخشی از اعتبارات‌ مورد نیاز اداره راه هنوز تامین نشده است، تاکید کرد: به دلیل عدم پرداخت این اعتبارات اداره راه به پیمانکاران خود بدهکار است.

انتهای پیام/73009/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول