اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی خواستار شد

تشکیل تیم ویژه برای حل مشکلات توسعه فرودگاه بجنورد

استاندار خراسان شمالی گفت: برای اینکه بتوانیم مشکلات فرودگاه بجنورد را حل کنیم باید یک تیم ویژه با بازه زمانی مشخص کنیم تا موضوعات را پیگیری کنند.

تشکیل تیم ویژه برای حل مشکلات توسعه فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سید علی‌اکبر پرویزی در نشست بررسی مشکلات فرودگاه بجنورد اظهار کرد: طی سنوات گذشته کارها و اقدامات عمرانی خوبی درخصوص فرودگاه بجنورد صورت گرفته است اما این کارها کمی کند انجام می‌شود و ما در این جلسات از دستگاه‌های متولی می‌خواهیم تا در انجام امور مربوط تسریع، تا هرچه سریع‌تر قبل از اینکه مشکلی ایجاد شود، مشکلات را مرتفع کنند.

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیریت پیگیری کارها در دستگاه‌های متولی، خود آن دستگاه است، لیکن هماهنگی کارها با معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار می‌باشد.

پرویزی ادامه داد: اگر همه خود را مقید به انجام امور بدانیم، قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: شرایط ما شرایط خوبی نیست و اگر تعامل هم وجود نداشته باشد وضع بدتر خواهد شد، ما با تعامل می‌توانیم وضع موجود را تقویت کنیم تا پروازهای داخل راحت‌تر و با اطمینان‌تر انجام شود.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان نیز در این نشست گفت: بحث مشکلات فرودگاه بجنورد در قبل نیز تقسیم‌بندی شده بود، اما به خوبی مدیریت نشد و این باعث شد که به کندی موضوعات پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع پیگیری نصب دستگاه  آیرلس برای فرودگاه است خاطرنشان کرد: چون استان ما از نظر زیرساختی و خاکبرداری عقب است، نصب دستگاه آیرلس همچنان عملی نشده است.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول