اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل خبر داد

سند فرودگاه پارس‌آباد انتقال یافت

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: سند فرودگاه پارس‌آباد که پیش از این در اختیار کشت و صنعت مغان بود تحویل شرکت فرودگاه‌های کشور شد.

سند فرودگاه پارس‌آباد انتقال یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی صفایی عصر امروز در جریان بازدید از روند توسعه فرودگاه پارس‌آباد، اظهار داشت: با این اقدام مدیریت فرودگاه پارس‌آباد و تمام کارهای عمرانی و خدماتی در این مجموعه توسط شرکت فرودگاه‌های کشور انجام شده و سرمایه‌گذاری‌ها به سرانجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: فرودگاه پارس‌آباد مغان با متراژ 170 هکتار به عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه استان اردبیل در سال 52 تأسیس و در سال 81 از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منفک و تحویل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور شد.

صفایی خاطرنشان کرد: بعد از 12 سال همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل رسماً سند آن به نام شرکت فرودگاه‌های کشور انتقال یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اضافه کرد: فرودگاه پارس‌آباد در یکی از بهترین زمین‌های حاصلخیز دشت مغان قرار دارد که علاوه بر درآمد هوانوردی ظرفیت درآمدهای غیر هوانوردی را نیز دارد که با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب اقتصادی شدن این فرودگاه امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعریض و روکش باند در حال اجراست که پس از اتمام قابلیت پذیرش هواپیمای فوکر 100 را خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در ادامه یادآور شد: پروژه احداث جایگاه سوخت‌رسانی و تجهیز روشنایی باند از اولویت‌های این فرودگاه است.

صفایی گفت: فرودگاه پارس‌آباد می‌تواند به رونق، تحول و تحرک اقتصادی در شمال استان کمک کرده و بیش از هر زمان دیگر ظرفیت ترابری توسعه یافته و گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/62006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول