اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس:

میزبانی بین‌المجالس برکات بسیاری برای ایران دارد

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس گفت: میزبانی و برگزاری اجلاس بین‌المجالس توسط ایران، برکات زیادی برای دولت و ملت ایران به همراه دارد.

میزبانی بین‌المجالس برکات بسیاری برای ایران دارد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون برگزاری اجلاس بین‌المجالس با حضور 52 کشور در تاریخ 29 بهمن‌ ماه در تهران و استفاده از ظرفیت و قابلیت این میزبانی در تثبیت جایگاه ایران در جهان اسلام اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام ایران در کانون توجهات جهان اسلام قرار گرفت.

وی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با پشتوانه رهبری یک حاکم دینی همچون امام راحل باعث امید مسلمانان جهان شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایط فعلی، ایران با توجه به ارائه گفتمان مقاومتی و ایستادگی در برابر مستکبران و رسیدن به قله‌های افتخار علمی و فناوری‌ها جایگاه ام‌القرایی در جهان اسلام به صورت تثبیت ‌شده دارد و چشم جوامع اسلامی به کشور ایران دوخته شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری و میزبانی اجلاس بزرگ بین‌المجالس تهران یکی از روش‌هایی است که برای تبیین جایگاه ایران در جهان اسلام ضرورت دارد.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه اتحادیه بین‌المجالس اسلامی متشکل از حدود 52 کشور اسلامی و بیش از 22 نهاد بین‌المللی است، افزود: با توجه به این تعداد عضویت کشورهای اسلامی، برگزاری و میزبانی چنین اجلاسی با این ابعاد گسترده فرهنگی - سیاسی چنانچه با برنامه‌ریزی صحیحی از سوی مسئولان صورت بگیرد می‌تواند دستاوردها و کمک‌های شایانی برای ما داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ایران محبوب‌ترین کشور در بین دول اسلامی است و کشورهایی که با ایران دشمن هستند جزو منفورترین کشورها در دنیا محسوب می‌شوند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برگزاری اجلاس بین‌المجالس اسلامی برای نظام و ملت ایران برکات زیادی دارد که مسئولان دولتی در سایه نشست‌های تخصصی و حضور نمایندگان کشورهای اسلامی  می‌توانند به آن برسند.

وی خاطرنشان کرد: مبادله اطلاعات علمی، فنی و تخصصی، صنعتی و اقتصادی از جمله برکاتی است که مسئولان دولت یازدهم در لوای میزبانی اجلاس بین‌المجالس به آن دست می‌یابند.

انتهای پیام/63030/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول