اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران خبر داد

تخصیص اعتبار ویژه برای احداث مترو اسلامشهر در بودجه 93

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران از تخصیص اعتبار ویژه برای احداث مترو اسلامشهر در لایحه بودجه سال 93 کل کشور خبر داد.

تخصیص اعتبار ویژه برای احداث مترو اسلامشهر در بودجه 93

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، در بیست و ششمین روز از بهمن‌ماه سال جاری، 54 طرح در بخش‌های مختلف فرهنگی، رفاهی، آموزشی و تولیدی ظهر امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال‌ استانداری تهران، فرماندار و امام جمعه اسلامشهر و مسئولان ارگانها و نهادهای اجرایی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نعمت‌الله ترکی، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال‌ استانداری تهران، در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان اسلامشهر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تعداد 54 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 600 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

ترکی ادامه داد: طرح‌های افتتاح شده در بخش‌های مختلف، از جمله آموزشی، خدماتی، تولیدی و رفاهی، کشاورزی بوده که توسط دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات دولتی و سرمایه‌های خصوصی احداث و تکمیل شده است.

وی با اشاره به آغاز مقدمات احداث مترو اسلامشهر بیان داشت: اعتباری ویژه‌ای برای طرح احداث خط  مترو در امتداد خط 3 مترو تهران به اسلامشهر در لایحه بودجه سال 93 در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران اضافه کرد: امیدواریم با  تخصیص به موقع اعتبارات شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح مهم باشیم.

ترکی تأکید کرد: اولویت دولت این است که هیچ طرحی را بدون در نظر گرفتن اعتبار و بودجه آغاز نکرده و به قول معروف هیچ کلنگی را بدون بودجه بر زمین نزنیم.

وی متذکر شد: اولویت در تخصیص بودجه طرح‌های عمرانی، با پروژه‌هایی است که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند.

به گزارش فارس در مراسم نمادین افتتاح طرح‌های عمرانی در اسلامشهر که با حضور مسئولان ارشد این شهرستان برگزار شد، طرح صدور کارت هوشمند ملی در ثبت احوال اسلامشهر، ساختمان‌های 2 باب مدرسه 12 کلاسه و 15 کلاسه‌، آبیاری تحت فشار باغ 140 هکتاری، جایگاه اختصاصی سوخت شهرک صنعتی برآوند و سوله چند منظوره صالحین، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول