اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش صورت گرفت

دیدار وزیر کشور از خانواده شهیدان اسماعیلی در اسلامشهر

وزیر کشور و استاندار تهران دقایقی پیش با حضور در منزل شهیدان اسماعیلی در اسلامشهر از والدین این شهدا دلجویی کردند.

دیدار وزیر کشور از خانواده شهیدان اسماعیلی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، امشب با حضور در منزل شهیدان اسماعیلی واقع در منطقه 18 تهران طی گفت‌وگویی با والدین این شهیدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و دعای خیر والدین آنها پایدار مانده است.   

رحمانی فضلی افزود: دعای خیر والدین شهدا و جانبازان، ما خدمتگزاران را به انجام وظیفه برای مردم، دلگرم‌تر و مصمم‌تر کرده و آرزو داریم که تا توان داریم، در راه اعتلای آرمان‌های والای شهدای این سرزمین گام برداریم.

وزیر کشور بیان داشت: ما هرچه داریم نتیجه دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و حاصل خون هزاران شهید و جانباز این سرزمین است و باید تا جان در بدن داریم قدردان آنان باشیم، هر چند که در مقایسه با عمل بزرگ آنها، این اقدامات ناچیز است. 

در این دیدار والدین شهیدان حسین، ناصر و منصور اسماعیلی به بیان خاطراتی از فرزندان خود پرداخته و برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و سلامتی مقام معظم رهبری و مسئولان و خدمتگزاران صدیق نظام دعا کردند.

خانواده شهیدان اسماعیلی، در طول دوران دفاع مقدس سه شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و علاوه بر آنها سه فرزند دیگر این خانواده نیز در عملیات‌های مختلف دوران جنگ مجروح شده و مدال افتخار جانبازی را برگردن خود آویخته‌اند.

البته پدر و مادر این شهیدان و جانبازان دلاور خودشان نیز از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی هستند و در حال حاضر خانواده این شهیدان و جانبازا گرانقدر زیر پوشش بنیاد شهید چهاردانگه قرار دارند.

در این بازدید سرزده، مدیرکل امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، رئیس بنیاد شهید منطقه چهاردانگه و شهردار منطقه 18، وزیر کشور و استاندار تهران را همراهی کردند.

در خاتمه این دیدار وزیر کشور با اعطای لوح تقدیر از والدین این شهیدان تجلیل و دلجویی کردند.

پیش از این دیدار، وزیر کشور به اتفاق هیئت همراه در منزل شهید دیگری در منطقه 9 حاضر شده و با آنها دیدار کرد.

انتهای پیام /2302/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول