اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله اعرافی صورت گرفت

برگزاری گردهمایی دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی العالمیه

ششمین گردهمایی دانش آموختگان جامعةالمصطفی‌ العالمیه پیش از ظهر امروز در مدرسه آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

برگزاری گردهمایی دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش ششمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی با حضور 63 دانش‌آموخته جامعةالمصطفی(ص) از 50 کشور جهان پیش از ظهر امروز در سالن شهید عارف حسینی مدرسه آموزش عالی امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت‌الله اعرافی رئیس جامعةالمصطفی العالمیه آغاز شد.

این همایش تا 10 اسفند در شهرهای قم، تهران و مشهد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید حکیم‌الهی معاون ارتباطات و امور بین‌الملل جامعةالمصطفی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: تقویت روحیه معنوی دانش‌آموختگان، آشنایی بیشتر متقابل جامعةالمصطفی و دانش‌آموختگان و آشنایی دانش‌آموختگان فعال در اقصی نقاط جهان با یکدیگر، تقویت بنیه علمی و مهارت‌افزایی دانش‌آموختگان و اطلاع از دستاوردهای علمی و دینی ایران و آشنایی با نهادهای دینی ایران در خارج از کشور از جمله اهداف مهم این گردهمایی است.

وی بیان کرد: در این همایش 11 برنامه معنوی، 9 برنامه آشنایی متقابل جامعه‌المصطفی(ص) و دانش‌آموختگان موفق، 8 برنامه تقویت بنیه علمی، مهارت افزایی و آشنایی با دستاوردهای علمی و سیاسی ایران و 5 برنامه آشنایی با نهادهای دینی فعال ایران در خارج کشور در نظر گرفته شده است.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل جامعةالمصطفی(ص) تصریح کرد: یکی از شرایط حضور مهمانان در گردهمایی داشتن فعالیت‌های دینی و اجتماعی موثر در منطقه است و بحمدالله همگی مهمانان ششمین گردهمایی از اساتید حوزه و دانشگاه و از فعالان مذهبی در کشورهای خود هستند.

وی افزود: در این گردهمایی 13 دانش‌آموخته خانم نیز شرایط حضور در گردهمایی را کسب کرده و حضور دارند.

انتهای پیام/2258/ب20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول