اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

استفاده از ظرفیت‌های تولیدی از راهکار‌های دستیابی به حماسه اقتصادی است

عضو شورای شهر اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت‌های تولیدی از راهکار‌های دستیابی به حماسه اقتصادی است.

استفاده از ظرفیت‌های تولیدی از راهکار‌های دستیابی به حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصراصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به حضور پر‌شور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان دشمنان زدند و جواب یاوه‌گویی‌های دشمنان را دادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در تمام صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب مانند شهید بهشتی می‌گویند که ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر، ادامه داد: ملت ایران از سه نسل انقلاب در جشن پیروزی انقلاب حضور داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ملت ایران در تمام صحنه‌ها در مقابل دشمنان می‌ایستند و از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند، تصریح کرد: دولتمردان و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید بدانند که ملت ایران به صورت مستمر و با استواری پشتیبان آنها هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان کشور با پشتیبانی‌های ملت در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان می‌ایستند، اضافه کرد: دولتمردان و مسئولان باید وظیفه خدمت‌رسانی بی‌منت را به عنوان وظیفه تمام نهاد‌ها و قوای سه‌گانه به درستی انجام بدهند.

نصراصفهانی با بیان اینکه امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، تاکید کرد: حماسه سیاسی در انتخابات امسال به وقوع پیوست و راهپیمایی 22 بهمن نیز به عنوان مکمل حماسه سیاسی مردم در انتخابات محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حماسه اقتصادی نیز باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های کارشناسی در سطح کشور به وقوع بپیوندد، افزود: دولتمردان باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های کارشناسی در کشور به مشکلات موجود از جمله تورم و گرانی فائق آیند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های تولید یکی از راهکار‌های دستیابی به حماسه اقتصادی است، گفت: همچنین رونق و توسعه بخش‌های خصوصی و تعاونی سبب رونق اقتصادی کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مشکل کم‌آبی و آلودگی هوا باید به عنوان نخستین اولویت کاری مسئولان باشد، اظهار کرد: مردم باید در راستای رفع این مشکلات با انجام اقدامات مورد نیاز تلاش کنند و صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف به عنوان یکی از راهکار‌های رفع مشکلات کم‌آبی در استان محسوب می‌شود.

نصراصفهانی با تاکید بر اینکه دریاچه ارومیه مشکلات بسیاری دارد و رسیدگی به مشکل این دریاچه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر نیز کارگروه ویژه‌ای برای رسیدگی به مشکل این دریاچه تشکیل شده است، ادامه داد: اما مسئولان باید به مشکل زاینده‌رود به صورت ویژه نگاه کنند.

وی با بیان اینکه مشکل زاینده‌رود چندین استان را در فلات مرکزی درگیر کم‌آبی کرده است، تصریح کرد: امیدواریم که مشکلات کم‌آبی و نبود آب در اصفهان هر چه سریع‌تر برطرف شود.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول