اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر همدان خبر داد

تشکیل اتاق فکر در مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان

مسئول مرکز پژوهش و مطالعات شورای اسلامی شهر همدان از تشکیل اتاق فکر در این مرکز خبر داد.

تشکیل اتاق فکر در مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان

نرگس نورالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از تشکیل اتاق فکر در مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا خبر داد و  اظهار کرد: در اتاق فکر مرکز مطالعات و پژوهش شورا بارش فکری در حوزه مدیریت شهری صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در اتاق فکر در حوزه‌های تخصصی ایده‌ها و نظرات متخصصان امر جمع‌آوری می‌شود، گفت: این ایده‌ها در شورای پژوهش مطرح شده و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت در صورت نیاز برای آنها طرح پژوهشی تدوین و در اولویت اجرایی قرار می‌گیرد.

مسئول مرکز پژوهش و مطالعات شورای شهر همدان با بیان اینکه این مرکز با هدف حل مشکلات مدیریت شهری و برنامه‌ریزی توسعه شهر با استفاده از ظرفیت فکری نخبگان و ظرفیت علمی دانشگاهیان تشکیل شده، یادآور شد: مباحث مدیریت شهری به صورت علمی در این مرکز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تمام اعضای شورای پژوهش از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های همدان هستند که در مسائل حوزه شهری تخصص دارند.

نوراالله‌زاده اظهار کرد: در کمیسیون‌های هفت‌گانه شورای شهر همدان، اگر موضوعی نیاز به اخذ نظرات کارشناسان و صاحبنظران را داشته و یا نیاز به مطالعه بیشتری برای آن احساس شود، موضوع مربوطه را به مرکز مطالعات و پژوهش ارجاع می‌دهند.

وی یادآور شد: مرکز نیز با تشکیل اتاق فکر، مراحل بررسی بر روی موضوع را انجام می‌دهد.

مسئول مرکز پژوهش و مطالعات شورای شهر همدان افزود: مرکز مطالعات و پژوهش شورا، لیستی از موضوعات مورد نیاز مطالعه و بررسی را از شهرداری و سازمان‌ها درخواست کرده و براساس این موضوعات دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند موضوعات پایان‌نامه خود را انتخاب کنند تا مورد حمایت مرکز پژوهش و مطالعات قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای پژوهش برای یک سال ثابت است، افزود: اما اعضای اتاق فکر ثابت نبوده و به فراخور موضوعات از کارشناسان و صاحبنظران مرتبط دعوت می‌شوند.

نوراالله‌زاده در پایان سخنانش از صاحبنظران دعوت کرد تا ایده‌ها و نقطه‌نظرات کارشناسی خود در زمینه موضوعات شهری را به مرکز ارائه دهند.

انتهای پیام/89003/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول