اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توزیع بیش از 40 هزار سبد کالایی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز طرح توزیع سبد حمایتی دولت افزون بر 40 هزار سبد کالایی در سطح استان توزیع شده است.

توزیع بیش از 40 هزار سبد کالایی در کهگیلویه و بویراحمد

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از آغاز طرح توزیع سبد حمایتی دولت افزون بر 40 هزار سبد کالایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

وی افزود: تاکنون افزون بر 820 تن برنج، 119 تن روغن، 62 تن پنیر، 264 تن مرغ و 91 تن تخم‌مرغ در قالب سبد حمایتی به مشمولان این طرح در استان ارائه شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با آغاز توزیع سبد کالا در کهگیلویه و بویراحمد و بروز برخی مشکلات، کمبودها و تقاضای شهروندان برای پیگیری این موضوع، شبکه توزیع کالا در استان گسترش یافته و مراکز جدیدی در حال اضافه شدن است به نحوی که مردم در مراکز بخش‌ها و شهرهای تابعه امکان دریافت سبد کالایی را خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه افرادی که کارت یارانه نقدی در دست نداشته و یارانه‎های آن‌ها از طریق دفترچه پرداخت می‎شوند و می‎توانند با مراجعه به بانک صادر کننده دفترچه کارت مربوطه را دریافت کنند، تصریح کرد: ممکن است متقاضیان با مراجعه به فروشگاه‎های اعلام شده با مشکلاتی از جمله نبود اقلام مواجه شوند بنابراین مردم استان هیچ‌گونه دغدغه‌ای برای دریافت این سبد حمایتی نداشته باشند زیرا این کالاها به شبکه توزیع وارد شده و به بهترین شکل ممکن به مشمولان ارائه می‌شود.

دیودیده افزود: در صورت وجود هرگونه ابهام یا شکایت، افراد می‎توانند با شماره 124 تماس بگیرند.

انتهای پیام/82009/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول