اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی میاندرود خبر ‌داد

افتتاح مؤسسه خیریه باقیات و صالحات در میاندرود

رئیس بهزیستی شهرستان میاندرود از افتتاح مؤسسه خیریه باقیات و صالحات در این شهرستان خبر ‌داد.

افتتاح مؤسسه خیریه باقیات و صالحات در میاندرود

مرتضی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود اظهار داشت: نخستین مؤسسه خیریه باقیات و صالحات این شهرستان با حضور معاون مشارکت‌های مردمی مدیرکل سازمان بهزیستی مازندران همچنین فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری رسید.

رئیس بهزیستی شهرستان میاندرود افزود: کمک به مستضعفان و محرومان موضوعی است که همواره در احادیث آیات و روایات موجود در قرآن و نقل شده از ائمه و معصومین(ع) به آن سفارش شده است و که ویژگی کمک به محرومان در نهاد تمام ایرانیان زنده است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد مردمی الهی و تخصصی در برای خدمت به مردم جدا از حمایت‌های مالی در راستای توانمندسازی ارزش‌های دینی و حفظ کرامت انسانی گام برمی‌دارد. این فعالیت‌ها در راستای اصل 44 و کاهش تصدی‎گری دولت به مؤسسات خیریه و مراکز دیگر محول شده است.

این مسئول در ادامه اهداف مؤسسه خیریه فوق را گسترش فرهنگ نیکوکاری، افزایش مشارکت و بهره گیری از خلاقیت همچنین تعاملات بسیار مناسب و سازنده بیان کرد.

انتهای پیام/86021/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول