اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 2 روز رقابت بانوان والیبالیست

صدرنشینان مسابقات والیبال جام فجر کاشان معرفی شدند

نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان کاشان از معرفی صدرنشینان دسته یک مسابقات والیبال بانوان «جام فجر» در کاشان خبر داد.

صدرنشینان مسابقات والیبال جام فجر کاشان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فاطمه حسیبی جمعه شب در جمع خبرنگاران در کاشان اظهار داشت: مسابقات والیبال بانوان با عنوان جام فجر که از روز پنجشنبه 24 بهمن ماه در این شهرستان آغاز شد، بعد از دو روز رقابت دوستانه برترین‌های دسته یک معرفی شدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در دو سالن ورزشی جهان پهلوان تختی و سالن ورزشی دانشکده پردیس دانشگاه کاشان برگزار شد، تیم برنده به فینال و تیم بازنده به رده‌بندی رسید.

نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در مسابقات والیبال بانوان جام فجر کاشان، تیم‌های گروه صنعتی شادمان، کاترین و بیمه البرز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به گفته این مسئول گروه صنعتی شادمان، فرا تکمیل شادمان، کاترین، بیمه البرز، باران یک، حجاب و علوم پزشکی تیم‌های شرکت‌کننده دسته یک این دوره از مسابقات بودند.

حسیبی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات هفت تیم در دسته یک در دو گروه شرکت داشتند که در یک گروه چهار تیم و در گروه دیگر سه تیم به صورت دوره‌ای و ضربدری به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی مربی گروه‌های صنعتی شادمان، کاترین و بیمه البرز را به ترتیب صدیقه اشتری، فاطمه قنادزاده و زهرا جعفرزاده اعلام و اضافه کرد: سرپرست مسابقات والیبال بانوان جام فجر کاشان حورا تقی‌زاده، ناظر فنی الهه ملکیان و مسئول کمیته داوران مرضیه کریمیان است.

به گفته این مسئول تیم‌های مرصاد، هئیت روستایی، باران دو، دانشگاه پیام نور کاشان، شهدای طاهرآباد، نورالهدی فین، شرکت توزین برق، جامعه القرآن، کتابچی، شفا، شانار، حکمت و منتخب بسیج از تیم‌های شرکت‌کننده در دسته دو این دوره مسابقات هستند که از فردا 26 بهمن ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. 

نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان کاشان یادآور شد: مسابقات والیبال بانوان جام فجر کاشان تا 28 بهمن در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی و دانشکده پردیس این شهرستان ادامه دارد.

انتهای پیام/2406/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول