اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد

استفاده از ظرفیت بسیج برای ترویج حجاب/عضویت 150 هزار بانوی کردستانی در بسیج

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس از حجاب به عنوان صدف نگهداری از گوهر وجود زنان نام برد و گفت: استفاده از ظرفیت بسیج برای ترویج حجاب و عفاف ضروری است.

استفاده از ظرفیت بسیج برای ترویج حجاب/عضویت 150 هزار بانوی کردستانی در بسیج

ناهید منصوری امروز در حاشیه برگزاری افتتاحیه دوره‌های آموزشی طرح مشکات ویژه فرهنگیان در سنندج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حجاب و عفاف دو مولفه اصلی و ارزشمند برابری مصونیت زنان در برابر آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی است.

وی با تاکید براینکه حجاب جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه می‌دارد خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ حجاب و عفاف از سنین کودکی موجب مصون ماندن نوجوانان و جوانان جامعه از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی آراستگی زنان ایرانی به زینت حیا و حجاب را ضروری دانست و بیان داشت: حیا باید در نگاه، پوشش، گفتار، کلام، خندیدن و راه رفتن یک بانوی مسلمان رعایت شود.

به گفته مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس، دین اسلام در حیا خلاصه شده و انسان با مجهز شدن به این مهم به کمال و سعادت دنیوی و اخروی می‌رسد.

منصوری با بیان اینکه ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ حجاب و عفاف وظیفه‌ای همگانی است، گفت: استفاده از ظرفیت بانوان بسیجی در راستای بسط و گسترش هرچه بیشتر حجاب در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به عضویت بیش از 150 هزار بانوی کردستان در بسیج این تشکل عظیم را بستر و ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در استان دانست و گفت: این تعداد بانوی بسیجی در قالب 13 حوزه بسیج، 67 گردان الزهرا و 521 پایگاه مقاومت در سطح استان سازماندهی شده و در حوزه‌های مختلف، فرهنگی، سیاسی، دینی، علمی، اجتماعی و سازندگی سازماندهی و فعالیت می‌کنند.

وی به نقش برجسته زنان در عرصه‌های مختلف به ویژه در پیروزی انقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:‌ زنان ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و از خودگذشتگی پا به پای مردان در پشت جبهه‌های جنگ و حتی گاهی در خط مقدم در راستای دفاع از انقلاب و کشور تلاش کردند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان را از مهم‌ترین رسالت‌های جامعه زنان امروز در ایران اسلامی نام برد و گفت: توجه به حجاب و عفاف برنده‌ترین ابزار زنان ایرانی در مقابل با هجمه‌های نرم دشمنان است.

منصوری در پایان تصریح کرد: توجه به حجاب و عفاف از سوی زنان و مردان ایرانی بهترین راهکاری برای جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها و افزایش آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/79002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول