اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی تاکید کرد

نقش فرهنگی و دفاعی پایگاه‌های مقاومت بسیج

فرمانده سپاه امام رضا دشتی گفت: پایگاه مقاومت بسیج به‌عنوان یک نهاد مردمی در امور مختلف فعالیت دارند و علاوه‌بر آن اقدام به سازماندهی نیروهای مردمی می‌کند و نقش‌های فرهنگی، تربیتی، امنیتی و دفاعی نیز دارا هستند.

نقش فرهنگی و دفاعی پایگاه‌های مقاومت بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت خاتم‌الانبیاء مسجد زین‌العابدین(ع) شهر خورموج اظهار داشت: از سال 1363 این پایگاه در ساختمان قدیمی مسجد فعالیت خود را آغاز و نقش مهمی در اعزام نیروهای حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: این مکان پس از پایان هشت سال دفاع مقدس فعالیت فرهنگی خود را ادامه داده و نقش‌آفرینی کرده است. پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد در اذهان تداعی و مجموعه‌های مردمی که در این سنگر فعالیت می‌کنند آنچه که پیرامون این مسئله مهم در روستا، بخش، شهر، شهرستان، استان و حتی کشور به نظر می‌آید نوع فعالیت و خروجی است که این مجموعه باید برای انقلاب اسلامی داشته باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک نهاد مردمی در امور مختلف فعالیت دارند و علاوه بر آن اقدام به سازماندهی نیروهای مردمی می‌کند و نقش‌های فرهنگی، تربیتی، امنیتی و دفاعی نیز دارا هستند.

وی یادآور شد: پس از تخریب و بازسازی مجدد ساختمان جدید مسجد با همکاری رئیس کل دادگستری استان بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی و خانواده بحرانی، پایگاه مقاومت در محل این مسجد استقرار یافت که جا دارد از همکاری و مساعدت خانواده بحرانی تقدیر کنم.

انتهای پیام/66001/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول