اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر مطرح کرد

کمبود روحانی در دانشگاه‌ها، مدارس و ادارات

امام جمعه کاشمر با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه، بر توجه و حمایت مسئولان از حوزه‌های علمیه تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات و سایر بخش‌های جامعه نیاز به روحانی و طلبه اسلام‌شناس دارند.

کمبود روحانی در دانشگاه‌ها، مدارس و ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشمر که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی‌ها در کشور یکی از راه‌های آسان و قابل فهم برای تمامی دنیا و رسانه‌ها برای خلق حماسه و نمایش اقتدار شکوه و عظمت ایران است.

وی با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران به ویژه مردم ولایت‌مدار کاشمر در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: حضور اقشار مختلف مردم ایران در این راهپیمایی نشان از اقتدار، وحدت و یکپارچگی ملت در برابر دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب بود.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی قومیت‌ها، مذاهب و سلیقه‌های مختلف سیاسی در ایران مثال‌زدنی است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران را در 35 سال عمر پربرکت انقلاب آموخته و امروز آن را به دیگران می‌آموزد و اگر دنیای اسلام به این اتحاد دست یابد مسلمانان به یک قدرت قوی در برابر آمریکا و صهیونیسم تبدیل خواهند شد و اجازه زیاده‌خواهی و توطئه در کشورهای اسلامی را به آنان نخواهند داد.

یعقوبی با اشاره به تصویب لایحه بودجه سال 93 ابراز داشت: امیدواریم پس از تایید شورای نگهبان و تحویل لایحه بودجه سال 93 به دولت، دولت بتواند با یک برنامه‌ریزی مشخص کار خود را در سال آتی آغاز کند و آرامش اقتصادی و ثبات قیمت‌ها را به جامعه برگرداند.

وی با تقدیر از برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: از وظایف مهمی که امروز بر عهده مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار گرفته این است که یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشته و از آنان تجلیل کنیم؛ چرا که این مردان بزرگ با خون خود انقلاب را آبیاری کردند تا ما امروز از نعمت آن بهره‌مند شویم.

خطیب نماز جمعه کاشمر با اشاره به آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه، بر توجه و حمایت مسئولان از حوزه‌های علمیه تأکید کرد و یادآور شد: در شرایط کنونی که دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات و سایر بخش‌های جامعه نیاز به روحانی و طلبه اسلام‌شناس دارند و با کمبود در این حوزه مواجه‌ایم باید مسئولان تلاش و کمک مضاعفی داشته باشند چرا که این حوزه‌های علمیه هستند که محل پرورش شخصیت‌هایی همانند امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بودند.

انتهای پیام/2202/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول