اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

تقدیر امام جمعه از حضور حماسی مردم چرام در حماسه 22 بهمن

امام جمعه چرام گفت: ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان به خاطر حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: این حضور با شکوه شما و همه ملت غیور ایران اسلامی در روز 22 بهمن حامل پیام‌هایی برای مسئولان کشور و دشمنان خارجی بود.

تقدیر امام جمعه از حضور حماسی مردم چرام در حماسه 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان به خاطر حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: این حضور با شکوه شما و همه ملت غیور ایران اسلامی در روز 22 بهمن حامل پیام‌هایی برای مسئولان کشور و دشمنان خارجی بود.

وی بیان کرد: شما به مسئولان نظام فهماندید که هر زمان که نظام و انقلاب نیاز به حضور شما دارد با چشم‌پوشی از تمام کاستی‌ها و مشکلات و کمبودها به صحنه می‌آیید و از نظام و انقلاب دفاع می‌کنید.

طزری افزود: مسئولان بدانند هیچ‌گاه تنها نخواهند بود و در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی با اتکا بر نیروی عظیم ملت می‌توانند در مقابل باج خواهی‌های استکبار بایستند و قدرتمندانه از ارزش‌ها و اصول نظام دفاع کنند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان این نظام باید بدانند این ملت را با هیچ نیرو و تهدیدی نمی‌توان از انقلاب خود جدا کرد، گفت: دشمنان نظام با تهدید و تحریم و تبلیغات سوء علیه این نظام چیزی جز بردن آبروی خود به دست نخواهند آورد و ان‌شاء‌الله طبق وعده خداوند حکومت جهان از آن صالحان خواهد بود و ما شاهد بر چیده شدن نظام سلطه خواهیم بود.

*تنها راه غلبه بر مشکلات داخلی و خارجی، اتکاء بر قدرت درونی نظام است

خطیب جمعه چرام در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که تنها راه غلبه بر مشکلات داخلی و خارجی، اتکاء بر قدرت درونی نظام است، خاطرنشان کرد: تجربه 35 ساله نظام اسلامی ما به کرات نشان داده است که هر کجا که ما به قدرت مردم و ملت و استعدادهای و ظرفیت‌های درونی اعتماد و تکیه کرده‌ایم پیروز و سربلند خارج شده‌ایم.

وی اذعان کرد: دفاع مقدس یکی از این تجربه‌های موفق است، در جنگ هشت ساله که رژیم بعث عراق به نمایندگی از استکبار علیه ما جنگ را شروع کرد و هیچ کشوری حاضر نشد به ما کمک کند، همه شاهد بودید که با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های داخلی در طول این هشت سال دفاع مقدس، عزت‌مندانه از انقلاب دفاع کردیم و سرانجام با پیروزی آن را به پایان رساندیم و به رشد و شکوفایی رسیدیم.

طزری با متذکر شدن اینکه اگر بخواهیم تهدیدات پایان‌ناپذیر دشمن را بی‌اثر کرد باید از ظرفیت‌های درونی که بسیار هم است استفاده کرد و این را دانست که دشمنان ما هرگز به فکر ما نیستند، ابراز کرد: اگر جایی برای ما سرمایه‌گذاری می‌کنند یا با ما معامله می‌کنند برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی خودشان است.

این مسئول، گفت: ما نباید انتظار داشته باشیم که دیگران مشکلات اقتصادی ما را برطرف کنند که یقیناً اینگونه نخواهد شد، بنابراین نگاه به برطرف شدن تحریم‌ها، شاید یک مسکن موقت برای مشکلات ما باشد اما راه علاج نیست.

*بیان مبهم اصول نظام و ارزش‌های انقلاب، نشانه کوتاه آمدن از ارزش‌های انقلاب و تسلیم در برابر تهدیدها است

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام با بیان اینکه امروز ما شاهد هستیم که دشمنان با بی‌حیایی و پرده دری خباثت ذاتی خود را نشان می‌دهند و از هیچ وسیله‌ای برای به زانو درآوردن نظام کوتاهی نمی‌کنند، یادآور شد: بیان اینگونه مطالب از طرف دشمنان می‌طلبد که مسئولان نظام اسلامی هم قاطعانه اصول و ارزش‌های انقلاب را بیان کنند و خط و مرز خود را با دشمنان مشخص کنند.

طزری گفت: صحبت کردن با کنایه و با ابهام جز سوءاستفاده کردن دشمنان داخلی و خارجی و حمل آن بر ضعف و زبونی و امیدوار کردن دشمنان و نگران کردن دوستان حاصل دیگری ندارد.

انتهای پیام/82002/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول