اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

آموزش محصول محور در مراکز فنی و حرفه‌ای خلخال و کوثر اجرا می‌شود

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح محصول محوری در مراکز آموزش فنی و حرفه‌‌ای جنوب استان اردبیل خبر داد.

آموزش محصول محور در مراکز فنی و حرفه‌ای خلخال و کوثر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار جدید شهرستان خلخال و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: آموزش محصول محور در جنوب استان اجرا می‌شود.

وی هدف عمده از اجرای این طرح را در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای یادآور شد و تصریح کرد: طرح‌های اشتغالزایی محصول محور با هدف تولید در کنار آموزش صورت گرفته و همچنان که کارآموزان و علاقه‌مندان به مشاغل در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان حضور می‌یابند بعد از آموزش از دو لحاظ توانمند می‌شوند.

جعفری‌بنه خلخال در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اول اینکه این کارآموزان حرفه را به صورت کامل و زیر نظر مربی مجرب فنی و حرفه‌ای یاد گرفته و دوم اینکه می‌تواند یاد گرفته‌های خود را در محیط عملی اجرا و نشان دهند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارگاه آموزش درودگری و نجاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خلخال اضافه کرد: 60 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و راه‌اندازی یک کارگاه مجهز برای طرح محصول محوری و یک کارگاه در شهرستان کوثر در حوزه پرورش قارچ اختصاص داده شده است.

جعفری‌بنه خلخال از مربیان خواست در آموزش سخت‌گیری‌های لازم انجام شود تا نیروهای مهارتی با دقت و کیفیت بالا وارد عرصه کار و اجتماع شود.

وی از پیگیری پروژه‌های عمده شهرستان خلخال سخن گفت و افزود: کارخانه سیمان و بعضی از طرح‌های بزرگ اشتغالزایی در شهرستان خلخال برای خارج کردن بیکاری از شهرستان ادامه دارد و تا سال آینده کارخانه سیمان خلخال نیز کار خود را برای تکمیل و تجهیز شروع کرده و حدود 400 تا 500 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نماینده مجلس از وجود بیش از 370 حرفه آموزشی در حوزه آموزش فنی و حرفه‌ای و بیش از 137 حرفه آموزشی در خلخال خبر داد و از هنرآموزان نیز خواست تا با دقت بیشتری حرفه و فن آموزش داده شده را یاد بگیرند.

انتهای پیام/62008/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول