اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل معاونت گردشگری سازمان گردشگری خبر داد

پر شدن ظرفیت هتل‌های اصفهان و شیراز برای گردشگران خارجی در تابستان آینده

مدیرکل معاونت گردشگری سازمان گردشگری گفت: با رویکرد دولت جدید و استقبال گردشگران خارجی ظرفیت هتل‌های اصفهان و شیراز برای تابستان آینده پر شده است.

پر شدن ظرفیت هتل‌های اصفهان و شیراز برای گردشگران خارجی در تابستان آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد‌رضا پوینده صبح امروز در دومین جشنواره برفی در کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان کشوری و استانی در پیست اسکی کاکان برگزار شد با بیان این‌که منطقه دنا، یاسوج، پیست اسکی کاکان یکی از مکان‌های مهم گردشگری در جنوب کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: باید از این ظرفیت به نحو مطلوب‌تری برای خدمات گردشگری در این منطقه استفاده کنیم.

 این مسئول کشوری تصریح کرد: صد کشور در دنیا درآمدزایی آن‌ها از طریق گردشگری است و کشور‌هایی مانند ترکیه و مالزی به عنوان الگوی صنعت گردشگری در دنیا و در میان کشور‌های اسلامی جزء کشور‌های اول دنیا به حساب می‌آیند.

مدیر‌کل معاونت گردشگری سازمان گردشگری، به چشم‌اندازی که در سازمان گردشگری و در این دولت تصویب شده، اشاره کرد و گفت: بنای کار این است که تا انتهای دولت سالانه 10 میلیون گردشگر و چهار میلیون اشتغال‌زایی داشته باشیم.

وی برگزاری جشنواره‌های این‌چنینی را در کشور مهم دانست و افزود: لازم است شبکه‌های زیر‌بنایی و زیرساختی خود را برای توسعه گردشگری کامل کنیم.

پوینده گفت: اکنون در بحث بازاریابی بسیار ضعیف هستیم و در حالی که بهترین فرش، زعفران، پسته دنیا را داریم که نتوانستیم آن‌ها را به خوبی در دنیا معرفی کنیم و موجب جذب گردشگران به کشور شویم.

این مسئول با بیان‌که در ابنیه تاریخی جزء 10 کشور دنیا هستیم، گفت: امیدواریم با یک اراده ملی بتوانیم گردشگران خارجی را هر چه بهتر در کشور جذب کنیم.

مدیرکل معاونت گردشگری سازمان گردشگری خاطرنشان کرد: به همین منظور با رویکرد دولت جدید در تابستان آینده با استقبال گردشگران خارجی ظرفیت‌ هتل‌های شهر‌های اصفهان و شیراز برای حضور گردشگران خارجی پر شده است.

انتهای پیام/82009/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول