اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله ششم جام حذفی فوتسال

ماهان تندیس قم حریف نظام مهندسی کرمانشاه شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از غلبه بر شاهین کرمانشاه در مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور حریف تیم نظام مهندسی کرمانشاه شد.

ماهان تندیس قم حریف نظام مهندسی کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از پایان دیدار حساسی که در چهارمین مرحله رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم شاهین کرمانشاه داشت؛ توانست این تیم را در خانه خودش مغلوب کرده و مجوز صعود به مرحله پنجم بازی‌های این جام را کسب کند.

اگرچه این هفته‌ها تداخل بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر فوتسال از نظر شرایط تمرین و بازی تیم ماهان تندیس را در فشار قرار داده است اما بازیکنان این تیم با توجه به تمرینات منظم و با برنامه‌ای که زیر نظر مربیان خود انجام می‌دهند، در دیدار با تیم شاهین کرمانشاه روز خوبی را سپری کرده و به پیروزی پرگل 7 بر 2 رسیدند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در کرمانشاه با تیم شاهین این شهر بازی کرد و در پایان مسابقه‌ای که در بیشتر لحظات آن کنترل توپ و میدان در اختیار فوتسالیست‌های تیم ماهان تندیس قم بود، شاگردان محسن حسن‌زاده توانستند با اختلاف پنج گل حریف خود را شکست بدهند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مرحله بعدی از بازی‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور باید در شهر مقدس قم پذیرای برنده مسابقه تیم‌های فوتسال نظام مهندسی کرمانشاه و شاهین کوهدشت لرستان باشد و تیم برنده این دیدار در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در مقابل شاگردان محسن حسن‌زاده قرار می‌گیرد.

تیم فوتسال شاهین کوهدشت مقابل میزبان خود نظام مهندسی کرمانشاه با نتیجه سنگین 9 بر 4 مغلوب شد در حالی که ابتدا تیم شاهین در نیمه اول با گل میلاد رضایی از حریف پیش افتاد و در اواخر نیمه اول با اشتباه حسین لطفی‌نیا تیم حریف گل مساوی را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم داور به سود تیم کرمانشاه پنالتی گرفت و با به ثمر رسیدن این گل شیرازه شاهین از هم پاشید و این تیم در 4 دقیقه 4 گل دیگر هم دریافت کرد و در حالی که شاهین رو به بازی احساسی آورده بود تیم حریف منطقی‌تر بازی کرد و با به ثمر رساندن 9 گل در مقابل 4 گل شاهین به دور بعد صعود کرد تا حریف ماهان تندیس قم در مرحله ششم جام حذفی فوتسال شود.

انتهای پیام/78002/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول