اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان انجام شد

برگزاری رزمایش تامین نظم و امنیت در زندان دشتستان

رزمایش تامین نظم و امنیت در زندان دشتستان برگزار شد.

برگزاری رزمایش تامین نظم و امنیت در زندان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس زندان برازجان صبح امروز در این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش بزرگ در واقع به‌منظور مقابله با بحران در شرایط ناامنی اجرایی شده است.

محمدرضا اوستاد اذعان داشت: هدف از برگزاری رزمایش، پیشگیری از وقایع و اتفاقات و طراحی و تحرکات جمعی زندانیان است که برگزاری چنین رزمایشی به سازمان زندان‌ها کمک شایانی در برقراری نظم و امنیت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش برای برگزاری چنین رزمایش‌هایی در دستور کار است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس زندان برازجان یادآور شد: برنامه‌های متنوعی برای آمادگی کارکنان و نیروهای امنیتی برنامه‌ریزی شده است که توسط این زندان اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز گفت: هدف از برگزاری رزمایش تامین نظم و امنیت در زمان بحران بوده که موجب آمادگی و افزایش توانایی نیروها و عکس‌العمل سریع و مناسب آنان می‌شود.

حمیدرضا انصاری برگزاری اینگونه رزمایش‌ها را عاملی به منظور پیشگیری از وقوع بحران و ناامنی عنوان کرد و افزود: چون این رزمایشات به‌صورت عملی و در بین خود زندانیان و محیط زندان به‌صورت آزمایشی و مانوری برگزار می‌شود لذا زندانیان نیز از آمادگی وافر نیروهای امنیتی و حفاظتی مطلع شده و احتمال اقدام به فرار و اغتشاش آنان کمتر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رزمایش تامین نظم و امنیت با حضور نیروهای یگان حفاظت زندان‌های بوشهر، فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، فرماندهی یگان حفاظت زندان‌های استان بوشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی و نیروهای یگان امداد هلال احمر، آتش‌نشانی و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر اجرا شد.

انتهای پیام/2451/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول