اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران:

حضور مردم در 22 بهمن بار دیگر استکبارگران را مأیوس کرد

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: حضور مردم در 22 بهمن بار دیگر استکبارگران را مأیوس کرد.

حضور مردم در 22 بهمن بار دیگر استکبارگران را مأیوس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ابراهیم آزادی‌کناری امشب در یادواره شهدای روستای بانصرکلا این شهرستان، اظهار داشت: شهدا همیشه زنده هستند و نزد خداوند رزق و روی دارند.

وی ادامه داد: وظیفه همه مسئولان و مردم است که ادامه‌دهنده راه شهدا و امام امت باشیم تا به این نظام اسلامی آسیبی وارد نشود.

آزادی‌کناری با بیان خاطراتی از شهدا و خانواده‌ آنها، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما یکی از بزرگ‌ترین و مستحکم‌ترین انقلاب‌های دنیا است و به برکت خون شهدا با افتخار راه به حق خود را طی کرده و این مسیر را ادامه می‌دهد.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن ماه ملت ایران که بعد از حماسه سیاسی ابتدای سال در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، دومین رویداد بزرگ را رقم زد، متذکر شد: برخلاف تبلیغات سوء اجانب در شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و اینترنتی بار دیگر شاهد بودیم که حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ پرشورتر و بانشاط‌تر از گذشته بوده است.

آزادی‌کناری با تأکید بر اینکه ملت ما ملتی بی‌نظیر بوده و همیشه در صحنه هستند، تصریح کرد: باید مسئولان قدردان این ملت باشند و تمام تلاش شبانه‌روزی خود را در راه این مردم به کار بگیرند.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اعلام اینکه مردم با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همواره به آرمان‌های خود و اهداف انقلاب اسلامی وفادار بوده و در این راه ثابت قدم هستند، اذعان داشت: حضور مردم در این راهپیمایی توانست رویداد بزرگی را رقم زده و بار دیگر دشمنان استکباری را ناامید و مایوس کند.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول