اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان قائنات:

سکونشینان مسابقات دارت و داژبال "جام فجر" قائنات مشخص شدند

سرپرست اداره ورزش و جوانان قائن از برگزاری مسابقات دارت و داژبال "جام فجر" گرامیداشت یوم الله 22 بهمن خبر داد و گفت: در این مسابقات 100 ورزشکار آقا و خانم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

سکونشینان مسابقات دارت و داژبال "جام فجر" قائنات مشخص شدند

محسن شریفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات دارت و داژبال "جام فجر" در شهرستان قاین برگزار شد.

وی به مسابقات رشته ورزشی دارت"جام فجر" در رده سنی نونهال اشاره و تصریح کرد: این مسابقات در باشگاه هاپکیدو غدیر شهرستان قاین برگزار شد و 15 رزمی‌کار نونهال پسر با یکدیگر به رقابت پرداختند که  سید سجاد ترحمی بر سکوی قهرمانی ایستاد، امین نظامی رتبه دوم را کسب کرد و سامان حقگو نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قاین اذعان داشت: در رده سنی نوجوانان مسابقات دارت "جام فجر" این شهرستان 20 رزمی‌کار به مصاف هم رفتند که در پایان حسین شبانی جایگاه نخست قرار گرفت، علی نخعی نایب قهرمانی را تصاحب کرد و علی دلباز مقام سوم را بدست آورد.

شریفی با بیان اینکه مسابقات دارت "جام فجر" ویژه بانوان کارمندان ادارات قائنات نیز بمناسبت گرامیداشت یوم الله22 بهمن برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مسابقات 20 ورزشکار به رقابت پرداختند که نوریه سادات ترحمی از اداره ورزش و جوانان بر سکوی قهرمانی ایستاد، معصومه عبدی از نیروی انتظامی رتبه دوم را از آن خود کرد، نسرین صبوحی نیز از اداره ورزش و جوانان در جایگاه سوم قرار گرفت و سپیده سادات هاشمی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مقام چهارم را بدست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در رشته داژبال بانوان کارمند ادارات قائنات چهار تیم شرکت داشتند که تیم عفاف حائز مقام  نخست شد.

انتهای پیام/69014/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول