اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران در دیدار با نماینده مجلس مطرح کرد

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کامیاران در انتظار اختصاص اعتبارات

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران گفت: پروژه‌های ورزشی این شهرستان پیشرفت خوبی دارند که اتمام و بهره‌برداری از آنها مستلزم اختصاص اعتبارات ویژه است.

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کامیاران در انتظار اختصاص اعتبارات

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، رضا باجلانی عصر امروز در دیدار نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان کامیاران دارای بیش از 3 هزار ورزشکار بیمه شده در قالب 27 هیئت ورزشی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران با اشاره به تعداد زیاد ورزشکاران دارای مقام استانی و کشوری در این شهرستان اظهار داشت: کامیاران در رشته‌های وزنه‌برداری، ووشو، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، موی‌تای و ورزش‌های رزمی جزو برترین‌های استان با داشتن مقام‌های استانی بوده و همچنین دارای دو تیم موفق فوتبال در دسته سه کشوری است که نیازمند حمایت مالی هستند.

وی با اشاره به گسترش فعالیت‌ها و موفقیت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران، اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل این اداره عدم حمایت مالی و نبود اسپانسرهای قوی در حمایت از ورزشکاران است که همین امر موجب شده است بسیاری از تیم‌های ما با عنوان تیم استان‌های دیگر عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

باجلانی حمایت ورزشی 235 هزار تومانی کمک دولت به هیئت‌ها ورزشی را ناکافی خواند و افزود: متأسفانه این کمک‌ها به صورت روتین و بدون توجه به تعداد اعضای حاضر در هیئت‌ها صورت گرفته که به تعدادی از هیئت‌ها هم هنوز این مقدار اختصاص نیافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران، کمبود پرسنل اداری، عدم تخصیص اعتبارات تصویب شده، کسری بودجه در تکمیل پروژه‌های درآمدزا برای این اداره و صرف هزینه‌های شخصی از سوی ورزشکاران برای رفتن به مسابقات را از دیگر مشکلات ورزش این شهرستان ذکر کرد.

وی همچنین به پروژه‌های ناتمام اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران اشاره کرد و گفت: اتمام سالن 1200 نفری با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و استخر واقع در استادیوم با پیشرفت فیزیکی 30 درصد به اعتبار نیاز دارد.

در حاشیه این جلسه نیز تعدادی از روسای هیئت‌ها به بیان مشکلاتی پرداختند که قاسم رستمی رئیس هیئت دوومیدانی شهرستان کامیاران در سخنانی با ابراز گلایه از کم‌لطفی مسئولان استانی به شهرستان‌ها، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالا و کسب مقام‌های قهرمانی متعدد کشوری توسط ورزشکاران این شهرستان، اما متأسفانه همیشه در تخصیص بودجه‌های ورزشی مورد کم‌لطفی مسئولان استانی قرار گرفته‌ایم.

وی پیشرفت و کسب مقام‌های بالاتر را در صورت بهبود وضعیت ورزشکاران امری قطعی دانست و گفت: مقام‌های چند رشته در کل استان توسط ورزشکاران کامیارانی کسب شده است که با توجه به تلاش‌های زیاد، متأسفانه جوابگوی نیازهای ورزشی ورزشکاران نبوده و رفع این مشکلات ورزشی همت مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/79018/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول