اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ایثارگران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مراسم تشییع پیکر شهید سیف‌الله محمدی امروز در زنجان برگزار می‌شود

مسئول امور ایثارگران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مراسم تشییع پیکر شهید سیف‌‌الله محمدی امروز در زنجان برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر شهید سیف‌الله محمدی امروز در زنجان برگزار می‌شود

داوود سودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر سردار شهید سیف‌الله محمدی امروز در زنجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم تشییع این جانباز 70 درصدی دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت 14 امروز از مقابل مسجد جامع تا مزار شهدای پایین زنجان برگزار می‌شود.

مسئول امور ایثارگران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید سیف‌الله محمدی در سال 1321 متولد شده است، گفت: این شهید بزرگوار در تاریخ 24 بهمن ماه سال 64 مجروح شده است.

این مسئول ادامه داد: این شهید در عملیات والفجر 8 در کنار اروندکنار شیمیایی شده و و پس از گذشت سال‌ها به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سودی با اشاره به اینکه شهید محمدی مدت 28 ماه و هشت روز در جبهه‌های دوران دفاع مقدس حضور داشت، متذکر شد: در طول این مدت مسئولیت‌هایی همچون مسئول تعاون گردان و فرمانده دسته و معاون گروهان را بر عهده داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید محمدی در عملیات‌های والفجر 8 و 10 دوران دفاع مقدس حضور داشت، اضافه کرد: این شهید شش ماه به عنوان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و سپس به جمعیت عظیم پاسداران پیوست.

مسئول امور ایثارگران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به آخرین مسئولیت شهید محمدی در زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: فرمانده ستاد زنجان به عنوان آخرین مسئولیت این شهید بزرگوار بوده است.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول