اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده اسلامشهری‌ها انجام شد

تشییع پیکر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در اسلامشهر

پیکر شهید محمودرضا بیضائی، مدافع حرم حضرت زینب (س) ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مردم در اسلامشهر تشییع شد.

تشییع پیکر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، دقایقی قبل پیکر مطهر بسیجی شهید محمودرضا بیضائی مدافع حرم حضرت زینب (س) در شهرستان اسلامشهر با حضور اقشار مختلف مردم، امام جمعه، مسئولان ارگان‌ها و همرزمان آن شهید تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در شهر تبریز بدرقه شد.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور اسلامشهر، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم اهل بیت را از مقابل منزلش تا مسجد محل و از آنجا تا مقابل درب سپاه ناحیه سیدالشهدای این شهرستان، تشییع کردند و پس از انجام مراسم عزاداری و انجام تشریفات نظامی و ادای احترام به شهید، پیکر مطهر وی به شهرستان تبریز منتقل شد.

شهید محمودرضا بیضائی که با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب کبری (س) به دست گروه‌های صهیونیستی ـ وهابی، برای دفاع از این حرم‌های شریف به سوریه رفته بود، ظهر روز یکشنبه 29 دی‌ماه مصادف با ولادت حضرت رسول (ص) به دست وهابیون تکفیری به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

وی در آذرماه سال 1360 در خانواده‌ای مذهبی و متدین در شهر تبریز دیده به جهان گشود و در شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) دعوت حق را لبیک گفت و به سفر آخرت عزیمت کرد.

از این شهید والامقام یک فرزند دختر 3 ساله به نام کوثر یادگار مانده تا بتواند در آینده همچون زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) نازدانه 3 ساله امام حسین (ع) در راه دفاع از اسلام و آرمان‌های والای شهیدان اسلام گام بردارد و ادامه دهنده راه پدر باشد.

قابل ذکر است که پیکر شهید بیضائی قرار است فردا صبح در شهر تبریز محل زادگاهش تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شود.

اتنتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول