اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی اعلام کرد

لزوم رفع صف‌های طولانی کامیون‌های ترانزیتی در آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: رفع صف‌های طولانی کامیون‌های ترانزیتی در آذربایجان غربی ضروری است.

لزوم رفع صف‌های طولانی کامیون‌های ترانزیتی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه میرهاشم سیداحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صف‌های طولانی کامیون‌های ترانزیتی در مبادی گمرکی آذربایجان غربی، اظهار داشت: صف‌های طولانی هم به مقررات، تشریفات و سازمان‌های مختلفی که در مرزها مستقر هستند و هم به سرعت عمل طرف مقابل در مرز بستگی دارند.برخی از مواقع ما سرعت کافی را داریم اما طرف مقابل کار را در زمان معین نمی‌گیرد و سبب بروز مشکل می‌شود.

سیداحمدی به تعطیلات ماه ژانویه در ترکیه و اروپا اشاره کرد و گفت: این تعطیلات به ترافیک و صف‌های طولانی کامیون‌های ترانزیتی دامن زد.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی به تعهدات گمرکات آذربایجان غربی در ارتباط با تشریفات گمرکی کامیون‌ها اشاره کرد و افزود: ما در روز می‌توانیم تشریفات گمرکی 500 کامیون ورودی و 500 کامیون خروجی از مرز را انجام دهیم. بلافاصله با پایان یافتن تعطیلات اروپا ورود و خروج کامیون‌ها از 500 دستگاه به 700 تا 800 دستگاه می‌رسد و همین امر صف‌های طولانی و ترافیک را به همراه دارد.

سیداحمدی به تلاش 24 ساعته همکاران در گمرکات آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های برنامه‌ریزی شده از صف‌های طولانی کامیون‌ها در مبادی گمرکی بکاهیم.

انتهای پیام/61010/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول