اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری:

26 هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری مجری طرح داناب می‎شوند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح داناب 26 هزار دانش‌آموز آموزش‌های لازم را در رابطه با چالش‌ها و راهکارهای نجات منابع آب استان فرا خواهند گرفت.

26 هزار دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری مجری طرح داناب می‎شوند

محمدعلی مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: با وجود پرآب بودن استان نسبت به بسیاری از استان‌های کشور، امروز چهارمحال و بختیاری با چالش‌ها و مسائل خاص خود مواجه است.

وی برداشت بی‌رویه از منابع آب را از چالش‌های فراروی استان برشمرد و گفت: الگوی مصرف ناصحیح آب در بخش‌های مختلف از دیگر چالش‎های فراروی استان محسوب می‎‌شود.

مصطفوی از اجرای طرح داناب در استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه منابع آب محدود است، درست مصرف کردن آن ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر همین اساس برای فرهنگ‌سازی و مصرف بهینه آب این طرح در بین دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: عدم توزیع زمانی و مکانی بارش‌ها در استان از جمله عواملی است که موجب شده بهره‌برداری از منابع آب زیرزمینی در این استان افزایش یابد.

مصطفوی با بیان اینکه این طرح در بیش از 400 مدرسه راهنمایی استان اجرا خواهد شد، گفت: در این طرح افزون بر 26 هزار دانش‌آموز آموزش‌های لازم را در رابطه با چالش‌ها و راهکارهای نجات منابع آب استان فرا خواهند گرفت.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول