اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی قلعه‌رئیسی مطرح کرد

سهم ناعادلانه چاروسا از امکانات ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

عضو شورای اسلامی قلعه‌رئیسی به سهم ناعادلانه چاروسا از امکانات ورزشی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: استعدادهای ناب ورزشی این منطقه نادیده گرفته شده‌اند.

سهم ناعادلانه چاروسا از امکانات ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، شیروان کریمی‌مفرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی با داشتن جمعیتی بیش از 24 هزار نفر هنوز فاقد یک ورزشگاه با امکانات اولیه است.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی اظهار کرد: سال‌های سال است که از کلنگ‌زنی ورزشگاه قلعه‌رئیسی می‌گذرد این در حالی است که جوانان این شهر مجبور هستند برای مسابقات فوتبال و برنامه‌های ورزشی به شهر دهدشت و زمین‌های خاکی اطراف این شهر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه زمین این ورزشگاه از طرف خود مردم قلعه رئیسی به صورت رایگان به ورزش و جوانان اهدا شده، افزود: متاسفانه از سال 82 که کلنگ این ورزشگاه به زمین زده شد با کارهای بسیار کمی که انجام دادند آن را رها کردند.

کریمی‌مفرد تصریح کرد: در این شهر جوانان زیادی هستند علاقه فراوانی به ورزش پرطرفدار فوتبال دارند و این استعدادها بدون وجود زیرساخت‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند.

 وی ادامه داد: از همین جوانان تیم‌های فوتبالی با نام‌های سایپا و استقلال قلعه‌رئیسی تشکیل شد که در حال حاضر شهرداری قلعه رئیسی در لیگ شهرستان کهگیلویه شرکت کرده و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی با کمترین امکانات ممکن شد ولی به دلیل نداشتن ورزشگاه از این مسابقات انصراف دادند.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی از استاندار و مسئولان خواست که در جهت پیشبرد اهداف ورزش استان و تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی گامی بلند بردارند تا جوانان این شهر و منطقه از امکانات ورزشی برخوردار شوند.

انتهای پیام/82009/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول