اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

زمینه ماندگاری مسافران نوروزی در خراسان جنوبی فراهم شود

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با تامین امکانات مورد نیاز مسافران باید زمینه برای ماندگاری مسافران در استان فراهم شود.

زمینه ماندگاری مسافران نوروزی در خراسان جنوبی فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همایون نخعی‌نژاد عصر امروز در ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان جنوبی اظهار داشت: برای فراهم ساختن زیرساخت‌های مورد نیاز استان نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی تصریح کرد: با تامین امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز، می‌توانیم این استان را مانند سایر استان‌های دیگر به هدف گردشگری تبدیل کنیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که با این فرصت‌های پیش آمده می‌توان استان را معرفی کرد، اذعان داشت: با تامین امکانات مورد نیاز مسافران باید زمینه برای ماندگاری مسافران در استان فراهم شود.

نخعی‌نژاد گفت: وظیفه شهرداری‌ها است که با توجه به امکانات و ظرفیت‌های شهر در ارتباط با زیباسازی محیط شهری برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: با توجه به این‌که تعطیلات نوروز امسال با ایام فاطمیه مصادف است بنابراین چراغانی و نورپردازی سطح شهر کمتر و گل‌کاری محیط بیشتر انجام شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که همکاری شهرداری با تمامی دستگاه‌ها ضروری است، یادآور شد: همکاری شهرداری با دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با آماده‌سازی و زیباسازی محیط شهری باید به صورت محسوس توسط مسافران نوروزی احساس شود.

نخعی‌نژاد با بیان اینکه جذب گردشگر در استان در اشتغال، معیشت و زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد، خواستار تامین زیرساخت‌های مورد نیاز توسط دستگاه‌های اجرایی شد.

وی متذکر شد: نصب علائم هشداردهنده در جاده‌ها، راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات در محورهای پرحادثه و تمامی امکانات مورد نیاز مسافران برای رفاه حال آنها باید در سطح استان گنجانده شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر بسترسازی مناسب پخش مستندهای معرفی استان توسط سازمان صدا و سیما خراسان جنوبی اظهار کرد: صدا و سیمای استان برای معرفی استان در شبکه‌های سراسری و در سطح ملی تلاش کند.

نخعی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که امسال ایام نوروز مصادف با دهه فاطمیه است باید شئون این روزها رعایت شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: تسهیلات دائمی سفرهای نوروزی در سال گذشته امسال به ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی تغییر نام داده است.

محمد‌رضا رضایی افزود: در این راستا هر دستگاهی باید با اعتبارات خود وظایف محوله را انجام دهد و این سازمان تنها هماهنگ‌کننده سفرهای نورزی است.

انتهای پیام/69017/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول