اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/پاکدشت

پاکدشتی‌ها حماسه‌ بزرگ عزت را آغاز کردند

مردم مومن و ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت با حضور در صحنه‌ای ماندگار از انقلاب اسلامی حماسه ‌بزرگ عزت را دوشادوش ملت ایران اسلامی آغاز کردند.

پاکدشتی‌ها حماسه‌ بزرگ عزت را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌مردم انقلابی، ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان پاکدشت ‌صبح امروز ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از تمام نقاط شهر به سمت محل آغاز راهپیمایی حرکت کردند.

حضور مردم به طوری بود که راهنمایی و رانندگی نیز دست به کار شد و نظم و ترتیبی به عبور و مرور خودروها داد.

راهپیمایی باشکوه مردم مومن پاکدشت راس ساعت 9 صبح امروز از میدان آزادگان آغاز شد.

مرد و زن، پیر و جوان، دانش‌آموز و دانشجو، ‌کاسب و کارمند، دختر و پسر، ورزشکار و سرباز، مدیر و رئیس و.... با حضور خود نشان دادند از آرمان‌های امام و رهبری، انقلاب، شهدا حمایت می‌کنند.

مردم مومن پاکدشت با حضور حماسی خود و فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از دولت‌مردان و سیاست‌های استکبار جهانی فریاد زدند.

مردم شهیدپرور پاکدشت با حضور خود به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، امام و شهدا و رهنمودهای ولی امر مسلمین دفاع می‌کنند.

راهپیمایان شهرری فریاد زدند «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و اعلام کردند تا پیروزی قطعی نظام اسلامی و ظهور یگانه منجی عالم بشریت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

کودکان شهرستان پاکدشت نیز در کنار پدر و مادران خود و با در دست داشتن پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی در این راهپیمایی حضور داشتند تا نشان دهند آینده‌سازان این نظام پیرو رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستاده‌اند.

مسیر راهپیمایی پاکدشت مملو از جمعیتی بود که ساعت‌ها قبل از آغاز مراسم به این محل رسیده بودند و پیشاپیش جمعیت نیز حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد فرماندار شهرستان پاکدشت، مسئولان شهرستان پاکدشت و .... نیز حضور داشتند.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول