اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

عزتمندی ملت ایران در سایه‌ تبعیت از ولایت است‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اوج عزتمندی ما در سایه‌سار وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت و رهبری شکل گرفته است‌ و با این دو پارامتر تا زمانی که در مسیر ولایت و رهبری باشیم، عزتمندی این ملت روز به روز افزون می‌شود.

عزتمندی ملت ایران در سایه‌ تبعیت از ولایت است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان احمد سعیدی در جمع مردم ماهان اظهار داشت: بعد از حکومت حضرت علی (ع) نهایت ظلم و جور و ستم بر بشریت گذشت، ظالمان یکی پس از دیگری آمدند و روزگار بشر را به تاریکی و ظلمت سمت و سو دادند‌.

وی بیان داشت: این ظلمت استمرار یافت تا بهمن 1357 روزی به یاد ماندنی برای تحول که در جهان بشریت رقم خورد و انقلاب اسلامی به رهبری مردی الهی پس از 16 سال تحمل غربت و مظلومیت به کشورش بازگشت و جهان بشریت متحول از آن شد. ‌

سعیدی افزود: تبریک 22 بهمن تبریک مقاومت‌، ایستادگی و حماسه شما مردم بعد از 35 سال استقرار جمهوری اسلامی است و با حضور حماسی خودتان گزینه‌های روی میز استکبار را به زیر میز کشاندید، گزینه روی میز شما حضور بی‌بدیل در یوم‌الله 22 بهمن است و صحنه‌های به یا‌دماندنی که در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

وی به چرایی و دلایل شکل‌گیری انقلاب پرداخت و عنوان کرد: شرایط ایران قبل از سال 57 کشوری بود که بیش از 2500 سال در سیطره نظام سلطه شاهنشاهی بود و به لحاظ اینکه پادشاه ایران با کودتا به قدرت رسیده بود تنها رهاورد و نقطه قوتش ارتش بود که 85 هزار مستشار آمریکایی بر آن حکومت می‌کرد و شرایطی خفقان، استعمار، استبداد ماحصل حکومت پهلوی بود‌.

سعیدی با اشاره به سخنان امام (ره) بیان داشت: حرام است مسلمان از غیرمسلمان دستور بگیرد، نظام اسلامی ما که در سال 57 قدرت‌های استکباری را متزلزل کرد برای حق‌جویان وعده نصرت و ظفر و سربلندی و عزت بود و امروز در سایه‌سار انقلاب اسلامی به دستاوردهایی دسترسی پیدا کردیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری خاطر نشان کرد: 22 بهمن عید الله‌اکبر است، بزرگترین عید بشریت و عید حقیقی ملت ماست که در حکم عید فطر است‌، ملت از یک دوران روزه سخت فارغ شد، 22 بهمن حکم عید قربان است که ملت ایران اسماعیل‌های خود را قربانی کرد، 22 بهمن حکم عید غدیر است که نعمت ولایت برای ما محقق شد. 

سعیدی تصریح کرد: 22 بهمن عید جامع است و امروز استقلال، امنیت و عزت از رهاوردهای انقلاب اسلامی است. ‌

مدیرکل ارشاد کرمان افزود: امروز ما در نقطه پایانی بر قله ترقی قرار گرفته‌ایم و در این دوره در نهایت صبر مقاومت کردیم و از گردونه‌های سخت و پر پیچ و خم جنگ نظامی و تحریم‌ها به فضل خداوند عبور کردیم و این اقتدار ماست که دشمن‌ علیه ما تبلیغات به راه انداخته و شکست نظامی آمریکا در کشورها به واسطه متأثر شدن مردم از انقلاب اسلامی است‌.

سعیدی بیان داشت: اوج عزتمندی ما در سایه‌سار وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت و رهبری شکل گرفته است‌ و با این دو پارامتر تا زمانی که در مسیر ولایت و رهبری باشیم، عزتمندی این ملت روز به روز افزون می‌شود. 

وی با گرامیداشت یاد حماسه‌سازان‌، شهدا و به ویژه خاندان ایثارگران که طی 35 سال، عزت را بر این انقلاب افزون کردند و همه سختی‌ها را به جان خریدند، تاکید کرد‌: این پرچم‌ تنها به ولی‌الله اعظم تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/2446/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول