اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان:

بزرگ‌ترین وصیت امام خمینی پشتیبانی از ولایت فقیه بود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: بزرگ‌ترین وصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی از ولایت فقیه بود و این مهم می‌تواند ایران اسلامی را از گزند همه فتنه‌ها مصون بدارد.

بزرگ‌ترین وصیت امام خمینی پشتیبانی از ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی شامگاه دوشنبه در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ضمن گرامیداشت ایام مبارک و فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است، افزود: خون‌هایی که به پای این انقلاب ریخته شده آن را بیمه کرده و از گزند دشمنان نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت این دهه در اصل گرامیداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم ایران اسلامی در روزهای سخت پیروزی انقلاب است، اضافه کرد: یادآوری اقدامات و کارهای انجام شده برای پیروزی انقلاب، امروز وظیفه مسئولان و مردم را بسیار سنگین‌تر کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به علاقه وافر مردم به امام امت حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: مردم به واقع جان‌های خود را در راه امام و آرمان امام در طبق اخلاص قرار دادند و حاضر به هرگونه فداکاری در این راه هستند.

وی با اشاره به فتنه‌های گوناگونی که در بیش از سه دهه انقلاب در کشور توسط بیگانگان به راه افتاده ابراز داشت: پشتیبانی از ولایت فقیه تنها راه برون رفت از این فتنه‌ها بوده است.

زین‌العابدینی یادآور شد: بزرگترین وصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) پشتیبانی از ولایت فقیه بود و این مهم می‌تواند ایران اسلامی را از گزند همه فتنه‌ها مصون بدارد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به احیای موقوفات و نیز سنت حسنه وقف در بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: این سنت حسنه با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) ابعاد تازه‌ای به خود گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ساماندهی و آبادانی موقوفات و بقاع متبرکه را از دیگر برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که بقاع متبرکه به محلی معنوی و فرهنگی برای رجوع مردم مؤمن و مسلمان ایران اسلامی تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام/89029/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول