اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری کردستان معرفی شد

مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان صبح امروز با حضور اعضای شورای روابط عمومی‌های استان در سنندج معرفی شد.

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری کردستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیش از ظهر امروز و در راستای تغییر تحولات مدیریتی استان در دولت یازدهم با حضور استاندار و مسئولان روابط عمومی ادارات کل استان شاهد برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان بودیم.

در این مراسم که اکثر مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند، مرتضی جوانمردی مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری کردستان در سخنانی از نگاه ویژه استاندار سابق استان برای انتخاب خویش تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه شورای روابط عمومی‌های استان تشکیل شد و شاهد برپایی جلسات این شورا در استان بودیم.

وی ابراز امیدواری کرد: خدمات به جامعه روابط عمومی‌های استان در دوران جدید مدیریتی این حوزه انسجام بیشتری پیدا کند و شاهد تعالی روزافزون استان در حوزه‌های مختلف باشیم.

اسعد فرهادی نایب رئیس شورای روابط عمومی‌های استان نیز در این جلسه به موفقیت‌ها و تلاش‌های روابط عمومی‌های استان در حوزه تخصصیشان اشاره کرد و افزود: طی چند سال اخیر شاهد انسجام هرچه بیشتر فعالیت روابط عمومی‌ها بودیم که همین امر زمینه بازتاب هرچه بیشتر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر ملی در ترویج روابط عمومی و کسب رتبه برتر در حوزه اطلاع‌رسانی انتخابات 24 خرداد از جمله موفقیت‌هایی است که توسط شورای روابط عمومی‌های استان طی دو سال اخیر به دست آمده است.

فرهادی اظهار داشت: تشکیل شورای روابط عمومی‌های استان و دو شورای شهرستانی در سقز و قروه و تلاش برای تدوین سند روابط عمومی‌های استان از دیگر تلاش‌های صورت گرفته در این مدت بوده است که امیدواریم در دوران مدیریت جدید نیز شاهد تداوم این روند و ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی باشیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم نیز تعدادی از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان مشکلات و دغدغه‌های حوزه کاری خویش را با استاندار کردستان در میان گذاشتند و خواستار ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های استان شدند.

نکته قابل تأمل در این مراسم عدم تشکر اعضای شورای روابط عمومی استان از همکاری و خدمات اصحاب رسانه استان برای بازتاب فعالیت‌های آنان بود که توسط استاندار این امر نیز مورد توجه قرار گرفت.

حال با انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان ذکر چند نکته لازم است که وی و سایر همکارانش در راستای ارتقای فعالیت‌های مجموعه روابط عمومی‌های استان مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/79006/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول