اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس مطرح کرد

نقش روابط عمومی‌ها در اجرای مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اجرای مسابقات سراسری قرآن کریم دارند.

نقش روابط عمومی‌ها در اجرای مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرشید صفری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان فارس و کمیته اطلاع‌رسانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: این دوره از مسابقات یکم تا ششم اسفند ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در اجرای باشکوه این دوره از مسابقات ابراز داشت: درک اهمیت برگزاری مسابقات قرآن کریم ضروری است و وظیفه تمام افراد است که روح و جسم خود را با قرآن و موضوعات قرآنی صیقل دهند.

این مسئول با اشاره به تاکید استاندار فارس مبنی بر ضرورت هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن این دوره از مسابقات قرآنی افزود: برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شیراز اتفاق فرخنده‌ای است که همگان باید سعی در اجرای هر چه بهتر این دوره از مسابقات داشته باشند.

صفری در پایان از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خواست وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند تا در مقابل قرآن سربلند باشند.

به گزارش فارس، سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم یکم تا ششم اسفند ماه سال جاری به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول