اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاکعلی:

پیشکسوتان بسیجی سند افتخار نظام هستند

امام جمعه شهر خاکعلی پیشکسوتان بسیجی را سند افتخار نظام بیان کرد.

پیشکسوتان بسیجی سند افتخار نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام علی اکبری صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهر خاکعلی اظهار داشت: وجود 190 رزمنده بخش بشاریات شهرستان آبیک به عنوان پیشکسوتان بسیجی سند افتخار نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگ مقاومت و تعالی کشور ذکر کرد و افزود: فرهنگ بسیج و جبهه و ایثار و شهادت باید در جامعه نشر و گسترش یابد تا بتوان بهتر و بیشتر در برابر دشمنان نظام ایستادگی و با آنان مبارزه کرد.

امام جمعه شهر خاکعلی بزرگ‌ترین مانع بر سر راه تمدن لیبرال سرمایه‌داری غرب را وجود فرهنگ بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت در نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: مسئولان باید از ظرفیت بی‌نهایت بسیج به نحو مطلوب استفاده کنند.

اکبری ناکارآمدی و کاهش اثرگذاری بسیج را از برنامه‌های دشمن بیان کرد و افزود: فرهنگ بسیج می‌تواند در برون‌رفت از مشکلات جامعه بسیار راهگشا و مؤثر باشد.

همچنین پایگاه مقاومت بسیج روستای مورآباد از توابع بخش بشاریات شهرستان آبیک نیز با حضور حجت‌الاسلام علی اکبری امام جمعه شهر خاکعلی، حمزه برین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک، مسئولان و بسیجیان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/77006/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول