اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه سال جاری صورت گرفت

بستری 25 هزار بیمار در بیمارستان‌های رازی و تاکستان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین گفت: در 9 ماه سال جاری 25 هزار بیمار در دو بیمارستان رازی و تاکستان بستری شدند.

بستری 25 هزار بیمار در بیمارستان‌های رازی و تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدصادق بابایی صبح امروز در کلنگ‌زنی اداره کل بیمه، مدیریت درمان و اسناد پزشکی تأمین اجتماعی استان قزوین اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری 25 هزار بیمار در دو بیمارستان رازی و تاکستان بستری شدند.

وی افزود: 14 هزار عمل جراحی شامل هشت هزار و 900 جراحی کوچک، سه هزار عمل جراحی متوسط و دو هزار و 40 عمل جراحی بزرگ صورت گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین بیان کرد: اخذ درجه یک عالی بیمارستان‌های رازی و تاکستان در نخستین ارزیابی استانداردسازی و ملی اعتباربخشی و کسب رتبه‌های اول و سوم دفاتر پرستاری بیمارستان‌های رازی و تاکستان در بین دفاتر پرستاری بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کل کشور، نشانگر تلاش بی‌وقفه تمام همکاران در جلب رضایت بیماران است.

بابایی اضافه کرد: در بیمارستان رازی قزوین تعداد تخت‌های سی‌سی‌یو از شش تخت به 10 تخت افزایش یافت و در بخش آی‌سی‌یو نیز فضای فیزیکی و زیرساخت‌های لازم برای افزایش تعداد تخت از شش به 12 تخت در دست اقدام است و در بیمارستان تاکستان نیز هشت تخت جراحی اضافه شده است.این پروژه در شش هزار و 443 متر مربع زیربنا و با اعتبار 102 میلیارد ریال، در مدت 28 ماه احداث می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: با اجرای این طرح مدیریت درمان، اداره کل تأمین اجتماعی و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تجمیع و در یک مجتمع ساختمانی واحد در داخل محوطه بیمارستان رازی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول